Piteå katter
Nu har Hittekatten i Piteå blivit Ellas katthus. Ellas katthus är privat och har en hemsida där det lägger ut bilder på katter som är i stödhem eller finns ute.
Eftersom Ellas katthus inte kan ta emot fler katter krävs det att det finns fler stödhem och att fler blir intresserade av att ta en äldre katt.
Hör nu med de du känner som bor i Piteå områder om intresset finns för att vara stödhem. Det finns otroligt många katter som behöver hem nu.
Katten på bildern heter Theodor och mer info om honom finns på www.ellaskatthus.se
Åh, så bra! Då är de katte, som bodde där i allafall räddade till livet?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

jag läste i deras veckobrev att katterna är utom fara om jag fattat rätt. de kör vidare i mindre skala, med max 9 katter åt gången som alla andra privatfolk, plus juorhem då, men får väll inte kalla sig katthem längre, kan nån medis lägga till länken till ellas katthus bland länksamlingen kanske?
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Jag har lagt in länken nu. Fr.o.m. den 1/11 upphörde den gamla verksamheten. De skulle då vara nere i 9 katter, vilket det lyckats med. Nu fortsätter de att jobba för de utsatta katterna i Norrland på helt privat basis. Tur det för det behövs verkligen däruppe.
Våra katt-bröder kommer ju därifrån föresten.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

#3 Nu trivs de alla tre bröderna, vill minnas att han som kom sisst var lite blyg i börgan va? tur de fick tag i en sån bra matte som åkte över landet och hämtade hem dem,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.