Lite från oss
Kommer en lite rapport från oss.
Sessan flyttade ju i början av veckan och Sigge ville inte alls bli tittad på utan visade sig från sin sämsta sida. Men Sessan har det bra i sitt nya hem, har inte pratat med henne sen i onsdags nu men då hade det gått bra ialla fall, hon hade fått kela med henne lite osv. Ska upp till henne och hämta våran transportbur nu i helgen eller början av veckan, så det ska bli skoj att se hur hon har det.
Kattmamman, som vi döpt till Elsa, och hennes ungar Sixten, Fräs, Donna och namnlös;) bor i hela huset och trivs som fisken i vattnet. Ungarna leker för fullt och jättekeliga. Om kvällarna när vi sitter vid tv:n så ligger hela bunten + Sigge hos mig, helst på mig också så jag sitter där jag sitter :)
Sixten har ev ett hem hos min lillasyster men de har inte riktigt bestämt sig ännu, hennes sambo som är lite tveksam till att ha katt i lägenhet då han är rädd att det ska bli nåt förstört då han har haft katt i lägenhet tidigare och de var mer vilda än tama och klättrade i gardiner osv. Men men, vi får se. Kommer att slänga ut en annons om dem nån dag här och se om det blir nåt napp.
Härligt att höra att Sessan har det bra. Det komer äkert lösa sig för de andra kelpropparna också sen.
//Pia

Skönt att fått ett hem till en av dem iaf. De andra verkar vara riktigt mysiga. :)

Ja det är skönt, och Sigge har vågat sig på lite mer sen hon flyttade. Han var ju väldigt beroende utav henne och eftersom hon mest höll till i köket och matrummet så gick ju inte han så mkt längre heller.
Men nu ligger han hos mig i knäet tillsammans med de andra kattungarna när vi ser på tv om kvällarna. Och går man därifrån så hinner man bara sätta sig igen så är de där lika fort 
Hoppas ju på att hitta ett hem åt honom också men det verkar inte det enklaste..

Hahahahah, önskar att mina också ville vara mer knäkatter. De ligger hellre bredvid. Vet inte om de tycker att det rä bättre med plats utanför mitt knä. :)
Tudor ligger halv utanför och halvt i mitt knä. Helst ska man ha en arm om honom med;) Men i knät helt är inte riktigt hans stil, det är mest Thindra som gör.
Du har inga bilder på sötnosarna?
//Pia

Så fina dom är. 

Massa kattungar! Hjälp! 
Så pluttiga o söta. Sigge e klart snyggast, han e ju svart
//Pia
Så söta kissar att jag lade in fotona på dem direkt i inläggen.
Jenna medarbetare

åh vad kattungesjuk man bliiir!! tur de har er..
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Åh såna söta kisar
nospussar!

#12 Han söker ett hem ;) Verkar inte vara det enklaste att hitta ett hem som kan ge honom den tid som han behöver innan han litar på nya människor.
#13 Åh tack! Fattade inte riktigt hur man skulle få dem att komma fram så direkt. Är inte så insatt på sånt här på forumet :D