Halt...
Stackars Tössen, hoppas det är bara en sträckning..Vi får hålla tummarna och tassarna här hemma.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
du kan ju alltid ringa å rådfråga vet. Rödis har oxå bilskräck och burskräck så jag vet att det inte känns roligt. Jag ska iväg med rödis imorgon till vet med en böld i baken. Det blir inte roligt men nu måste det göras
Hur länge har han haltat?
Ja, inte kul med bilrädda kisser..Tössen gör ner sig totalt, han är helt nerpinkad å full av bajs…Så därför för Tössens skull avvaktar jag..
Han började halta igår, eller halta är fel, han stödjer knappt på benet…Ja, jag får ringa å kolla med dom på Djurkliniken, om han inte blivit bättre under morgondagen..
Lycka till med Rödis../Catfoot

Hur är det med Tössens ben?
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Jaa är man 15 år så får man lite krämpor.
Men det kan ju vara en stukning eller nått. Har du kollat klorna. Kan det vara nått med trampdynorna. Jaja du vet säkert bäst, hur man kollar det.
Kram Jenna
Nospuss till Tössen
Ja Jenna säger en sak här, gamla katter kan få problem med klorna att de blir för långa och då haltar kissen. Vi fick på slutet klippa klorna var 4:e vecka på Pyssa
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#6 Om han blivit bättre i benet är det nog inget oroväckande. Det kan nog vara en stukning eller en sträckning som inträffat. Hoppas på det bästa!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Bra, men kolla klorna!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Men vilken lättnad att det blivit bättre..man blir ju extra orolig när det är något sådant med våra gamlingar till katter..puss på nosen på vackre Tössen!