Sov gott älskade Milton!
Men lilla gubben, vilket sorgligt slut :(
Stackars kille! 
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Stackars Milton, 
Älskade Milton, du fick i alla fall komma in värmen och få mat och känna trygghet dina sista dagar. Så många vänlig ord som du fått från Emma och andra snälla människor de här dagarna, har du säkert aldrig fått i hela ditt liv.
Nu får du äntligen vila ut, samla kraft så du orkar busa runt med alla andra änglakatter däruppe i katthimlen!
Vila i frid, älskade lille Milton! 

Lilla Milton sov gott
Sörjer med dej.
Tröstekram
Jenna:(
gud så tragiskt lilla vackra fina katt, mina tårar rinner 
så sorgligt,

Nä vad hemskt! Så synd när han äntligen fick komma in i värmen!
Många kramar till dig Emma som hjälper katterna!
Tyvärr går det inte alltid att rädda alla älskade katter!
Sov i ro, fina lilla röda kisse……
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Men gud vad tråkigt och ledsamt att det inte ville sig med honom. Men han slapp i alla fall dö ute i kylan lilla kissen. Han var ju så fin!
Tröstkram!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Stackars kisse..

Men kära värld…så ledsamt o sorgligt..vad skönt att han fick vara hos dej in i det sista..finna missen..vila i ro..

Älskade lilla vackra Milton! Vad skönt för dig att Emma var med dig den sista stunden så du kunde gå över i trygghet! Nu slipper du springa ute och frysa mer! Det sista du kommer ihåg är Emmas vackra ansikte och vänliga själ! Vila i frid, Milton och hälsa alla våra andra små änglar! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Men å vad ledsamt med Milton
Vila i ro lille vän!
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
lilla grabben

Tröstekram Emma, känns otroligt hemskt när de går bort, men du gav han ett fint slut i allafall, kram på dig och ängelMilton,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Älskade lille Milton
, nu är du i det vackra Regnbågslandet där ingen oro finns. Du fick lämna oss som en älskad liten kisse.

Lille killen du slapp iaf dö ensam ute i kylan. 
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Tröstkramar till dig Emma. Nu har Milton kommer till regbågslandet och slippa kylan..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
nu är han begravd ute i hamnen i skogsbrynet där han så ofta satt på avstånd och tittade på oss när vi gav dom mat, eller försökte få in kattungarna.
Det var så fint!
Vad tråkigt stackars katt 

Massor av kramar på dig Emma och hoppas att hans bortgång får en mening.
Han var ju så fin "lille" prinsen…
Linda och gänget

Snyft. Så himla sorgligt. Tänker på Milton.
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Så ledsamt
Fina Milton
ja, det är inte kul när sånt här händer:( Men det är bara att kämpa vidare. Det hemska är att jag såg min egen huskatt som också har hjärtfel, i honom, de är identiska. Och jag vet ju att min husis lever på lånad tid han med. varje dag är en gåva.
nu när det gått några dgr har jag smält det lite. Har gosat mycket med Snuffsan och Minou(nåja, så mycket de tillåter. Minou är inte så glad men Snuffsan fick jag gosa under hakan idag:))
snuffsan är troligtvis dräktig, vad jag kan känna, men de ska till. vet på onsdag och kastreras är det tänkt så då får jag veta det säkert.
Minou har aldrig haft kull, hennes tuttar finns knappt. Men som sagt, antingen är Snuffsan mamma till kattungarna vi tagit in hos gubben eller/och är det nya på gång med tanke på de förstorade tuttarna:(