fem hemlösa katter
nu har vi 5 hemlösa katter på mitt landställe,och lilla majja gräddnos, va ska jag göra
Usch vad jobbigt… Finns det inget katthem eller liknande som kan hjälpa dig?

det finns ett som heter kattassen men dm vill ej hjälpa tll

#2 Hm, inte jag då ….
. Hette det verkligen Kattassen?
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Har du talat med stocholms katthem?
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

nej inte du kattassen, jag har ej pratat med stockholms katthem, men hela tiden får man höra att det är överfullt på alla katthem suck

kattassen jag sa fel , hemmet heter tasseland och ligger på värmdö
Tasse lande vilket söt namn…
Det är väl så nu, alla katthem är fulla men kan du inte ställa på kö eller något sådant?

dom vill inte ha villdkatter där
Nähä det kan va så med ja…

de ska tydligen bara va fina välartade katter som får komma dit .dom andra kan gå ute och frysa tassarna av sig tycker dom tydligen….

#6 Haha trodde ett nytt katthem var uppkallat efter mig…
Nej jag får väl starta ett eget en vacker dag med det namnet.
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

jag kanske såg in i framtiden ,när du har startat ett katthem
Siberlina, var det inte några som ansåg sig äga de här katterna och ville ha dom kvar även om de inte fick gå in i huset, ellre var det andra katter? Pappakatt kallade du väl för Måns?

ja det är så, men jag tycker inte att man har rätt till katterna om man ej kan ta in dom i värmen , dom får säga vad dom vill.

pappa kallar jag för måns och mamma för ulla bella och den lille för majja gräddnos, och dom andra har jag ej döpt.
Nej, jag håller med dig Siberlina, de verkar ju inte bry sig om katterna alls. Det kan ju inte födas en massa ungar och ingen tar ansvar…det kommer bli mycket katter där om ingen bryr sig.
Det verkade väl inte som det egentligen var deras katter heller, eller?
Gullliga namn du hittat på förresten.

bumbis. det verkar som om dom bara vill ha katter när dom kommer ut till landet,kan dom inte ta mer ansvar än så då får dom skylla sig skälva att jag kanske hittar riktiga mattar till familjen..

bumbis. det verkar som om dom bara vill ha katter när dom kommer ut till landet,kan dom inte ta mer ansvar än så då får dom skylla sig skälva att jag kanske hittar riktiga mattar till familjen..
Nedrans folk, hoppas verkligen att du hittar hem till dessa gullungar! Hade inte Maja Gräddnos fått ett hem?

jo majja gräddnos ska få ett hem i göteborg

#20 Så skönt att det ordnat sig för henne..nu får vi hålla tummarna för att de andra missarna också snart får hem, snart är det vinter, och missar behöver få komma in i värmen!
Ja försök fixa något varmt tillhåll för dem, så de kan krypa ihop och slippa frysa!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....