Kattkalender
kattkalendern var i postlådan i dag!
Känns bra att stödja på något vis,dessutom tänker jag prenumerera på tidningen Kattliv nu!
Även jag fick idag hem en almanacka i brevlådan, Djurhjälpens 
Även jag fick min idag och har nu suttit och läst om de tidigare oönskade kissarna som har fått ett nytt liv så underbart. Fina bilder på dem också.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
Har läst min kattkalender från Djurhjälpen, vilka vackra katter det var.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

O jag har också fått den!!
Fantastiskt vackra bilder på vackra missar:-)

Har beställt från STHLMs katthem ,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Jag med! Har köpt Djurhjälpens kattkalender 2009 för en månad sedan - och har givetvis även skickat in beställning till Stockholms katthem.
Kommer nog göra som jag brukar, beställa minst ytterligare tre. Alla från olika katthem.
Jag ser det som att jag skickar en slant till ett antal katthem… och får en vacker kalender på köpet!
Kalendrarna ger jag bort till goa' vänner, grannar och bekanta (istället för blommor….)
/Pelusa
#6 Jag har inte kommit till skott ännu, men tänker också beställa från lite olika katthem. De är ju så trevligt både att äga och att ge bort dessa underbara almenackor med hittisar.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Jag har beställt från Stockholms katthem detta år, hoppas de kommer snart. Men jag ska ge bort alla tre som julklappar!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis