Tack Essut
Jag kunde inte komma ihåg vad jag hade beställt den här gången då jag fick postavin. Var den där granbroschen verkligen så stor? Det var en glad överraskning att se alla leksaker. Här håller vi tummar och tassar för att Pontus ska bli helt återställd.
Här är ett av trollen , Larissa, som uppskattar leksaker.
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.

Nu fattar jag inget???
Jag tror Majvi trodde det var broschen men paketet var så stort och så visade det sig vara en massa leksaker;)
//Pia

Menar du broschen du vann??? 

Oj jaså!

Broschen postade jag väldigt tidigt imorse!
Så den kommer nog ganska snart!
#1 Essut skickade ett paket som jag inte visste om.
Kajsa har varit ut och sprungit idag, hon har inte lust att leka nu när matte ska ta ett kort men hon är säkert i fin form när matte vill sova.
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.

Ohhh jag vann på tradera precis!
#0 Vad bra att dina katter gillade leksakerna. 
Jag har ju haft tid att fixa många leksaker när jag har passat Pontus när han har varit utan tratt i flera timmar i vardagsrummet. Vill ju ha nått att göra under tiden.
Vi får hoppas att Pontus slipper tratten på måndag, såret ser fint ut, skorpan är borta såg jag idag…
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Vilken glad överraskning som Essut förärade dig och dina katter! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Vad trevligt med oväntade paket. :)
Grattis till katterna som fick så roliga presenter. :)