OT/Läs detta VIRUSVARNING..........
BIG VIRUS COMING! LÄS & vidarebefordra ! Viktigt. Ta detta allvarligt !!!!!!!!! Vidarebefordra den här varning bland vänner, familj och kontakter! Under de närmaste dagarna. Öppna inte några budskap med en bilaga med titeln 'Vykort från HALLMARK' oberoende av vem som skickat det till dig. Det är ett virus som öppnar en vykorts bild, som 'bränner' hela hårddisken C i din dator. Detta virus kommer att tas emot av någon som har din e-postadress i sin kontaktlista. Det är anledningen till att du måste meddela alla dina kontakter Det är bättre att få detta budskap 25 gånger än att ta emot viruset och öppna den. Om du får ett mail kallat POSTCARD, 'trots att skickas till dig från en vän, inte öppna det! Stäng av datorn omedelbart. Detta är det värsta virus som aviserats av CNN. Det har varit indelade efter Microsoft som den mest destruktiva viruset någonsin. Detta virus upptäcktes av McAfee går, och det finns ingen reparation ännu för denna typ av virus. Detta virus förstör s hårddisken, där vital information hålls. Meddela till dina vänner. KOM IHÅG: Om du skickar till dem, kommer du att gynna alla
Tack för varningen!
Brutt
Det är en bluff 
2. Varför tror du att det är en bluff eller är det redan dementerat så du vet det?
Varför inte enkelt googla innan man skickar ett sådant här kedjebrev vidare?
Skulle det vara sant så skulle det vara nyheten nummer 1, och ingen tidning, radio har varnat om super viruset.
läs http://antivirus.about.com/b/2008/10/01/postcard-from-hallmark-virus-hoax.htm
catfoot jag menar inget illa 

Ja, innehållsmässigt är det bluff. Sådant här är i regel gjort för att man skall skicka runt meddelandet och "spamma" ner mailservrar högt och lågt. Det är just det som konstruktören har haft för avsikt med mailet.
Skicka inte vidare sådant.
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Nädå…det är ok, kände mig lite påhoppad på en gång..men fattar att det inte handlar om det..jag är ingen hejare på data, å att söka saker å fel vid virusvarning, nä jag är helt enkelt IQ befriad på det området..Är bara glad att jag kan knacka mig fram på tangenterna här framför mig, å ibland göra nån nytta å sprida nått bra…Ja, det är Catfoot det..
catfoot, jag kan trösta dig. Jag är absolut datorokunnig och har själv åkt på det och skickat någon varning till alla möjliga.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Hihi Catfoot när det kom från dej så trodde jag det var kissen Virus som var på tapeten.
Hur mår han föresten.
Jenna
Detta mail har cirkulerat ett tag. Inte för att jag visste att det var en bluff heller.
//Pia
Tack jenna..att du gav min Virus en tanke istället för att jag skickar bluffvarningar..Jo, min Virus är trött å sliten..Jag bara håller tummarna att han även denna gång ska repa sig å bli lite piggare,…Som han gjort så måga gånger förr, men vet att han är inte i sitt bästa skick enl, vetten…Men matte älskar kissen, å hoppas , å åter hoppas att det blir bra..
Skönt Puma att flera än jag går på sådana missar..Fast vi föredrar kisse-Missar…/Catfoot
Catfoot, jag kan inget om datorer. Sålänge den startar är jag nöjd. och jag kan googla och hitta till hittekatter. Men jag skulle aldrig kunna ladda ner filmer eller music. Det finns mycket i den lådan som jag varken vill eller kan. Och man måste inte kunna allting.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Oj förlåt Alexej..Läste visst fel igen..Du skrev datorokunnig å jag läste att du var dator kunnig….fnisssss, så tokigt det kan bli..
Skönt i varje fall, att man inte är ensam om att vara ett ufo i datorvärlden..Hoppas verkligen att ni alla här har förståelse för att jag är så OT i detta…Å kommer att göra miljoner misstag för att jag oftast är så godtrogen å litar på människor…/catfoot

../Catfoot