Jag e så ledsen...
Min älskade lilla Crisse fick somna in nu igår. Min underbara stödis. Varför händer det så här? Dom har ju människor som ölskar dom så mkt varför kna de inte få lov att leva? Livet kan vara fruktansvärt orättvist. Hon var den underbaraste lilla kattunge ifrån dag ett… Puma77 skrev ut kylskåpsmagnter på henne som hänger på min kyl. Jag kommer sakna att få se henne växa upp… Älskade lilla Crisse sov gott. Jag kommer sakna dig mer än ord kan säga…
Dom vet inte vad hhon dog av men det troliga var någon tarmsjukdom, hon är den andra i kullen som dog nu..
Bild på mig när ja pussar sötnosen

Beklagar! Det gör fruktansvärt ont! Små oskyldiga skall ha rätt till framtid. Hon fick kärlek av dig! Kramar om dig! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Tänker på er.Skickar kramar.
Debattia
Den skygga kattens hemsida!
Tröstekramar till dej.
Jenna:(
Du vet att vi sörjer här. 
Hon stal speciellt Christians hjärta….
Lilla söta Crisse
. Hon var omgiven av kärlek och det kände hon.
Men lilla gumman :´(

Många tröstekramar till dig från mig också.
Tänker på dig

Naw gud så tråkigt!
Många kramar till dig!

Tänker på er! Kramar från oss alla här hemma.
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Vilken tur hon hade som fick en god tid hos dig men visst förstår jag att du är ledsen.
Men så tråkigt :(
Kramar till er!
Tröstekram till dig och jag gråter med dig.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Men snälla nån så sorgligt..så hemskt..finner inga ord till tröst…mer än att lill-missen inte lider längre..hon har fått ro där hon är nu..
Översänder de varmaste trösktramar..
Sidentass
Neej så himla ledsamt att denna underbara lill-kisse inte klarade sig. Förstår att det känns jobbigt och svårt, men vill ju så gärna att de ska växa upp och arta sig och får långa och goda liv.
Många tröstande kramar!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

usch vad hemskt! Många tröstkramar till dig!
Åh så lessamt, Sofia!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Tröstkramar till dig. Lille Crisse som var så fin..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Jättesorgligt!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Åhh lille plutten så sööt! Så ledsamt 

Stackars liten puttekatt. Det är jobbigt när man inte kan hjälpa mer, men hon fick iaf en bra tid hemma hos er till slutet. 
beklagar verkligen, så sorgligt när kissebebbar inte får växa upp, förstår att hon tog en bit av ditt hjärta med sig, så söt
Maggan47