Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 6462 ggr
solweig
0

dettol

jag har hittat ett ställe i märsta som säljer dettol. ock ett i väsby. jag kan skriva mer om det om ni vill. vilka butiker som säljer det.

Hawknestgrove
0

Solweig! Jättebra! Ta kontakt med Zenitha, för hon ville, att jag skulle köpa åt henne, men då slipper hon ju portot! Jag köper hem åt mig, men avvaktar med att skicka, för det är ju bättre om hon och ni som har i närheten kan köpa på plats!

NAturligtvis får man jämföra priset också! Här kostar de mellan 28 kr och 35, beroende på var jag får tag idem!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

solweig
0

zenitha vet om det. i väsby kostar det 30 kr. här i märsta kostar det 40 kr. så det är billigare i väsby.

lilo-nova
0

Var det detta man använde när katterna kissar lite här & där?????????

Hawknestgrove
0

Japp! Nu var jag iväg och köpte på Hammele-hammele-butiken i fredags, i allafall, så jag har hemma, ifall nån inte får tag i. Just nu så kände påojkarna tydligen för att bara ta 25 kr per flaska. Det varierar….. MEn som sagt, portot är dyrt, Två flasor går i en sån där 40krpåse och tre flaskor går i en 60krpåse. Så det är ju en klr fördel om ni hittar hemma själva till ett bra pris. Man behöver ju inte bjuda posten på mer än nödvändigt,

lilo-nova
0

Jo! Jag ska tipsa min svärmor om detta!

essut50
0

Underbart medel tycker jag. Just nu har vi tvättat överallt med Dettol även Pontus dynor och korg.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Hawknestgrove
0

Ja ni som vill ha och inte kan köpa, skrik till. Jag har tillgång till det, som sagt!

essut50
0

Puttar upp för ett bra medel..

Har  idag tvättat alla golv med Dettol, luktar faktigt gott tycker jag. Tänk att kisslukten försvann på en gång.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Puma77
0

Fundrar på att kanske skaffa i så fall hojtar jag till Gunilla för man vet aldrig när olyckan är framme.

//Pia

Hawknestgrove
0

Ja det luktar faktiskt himla gott….OCh så drygt, sen!