Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten-medlemmarna
Läst 712 ggr
Leffe
0

Teknisk information

På förmiddagen i morgon vid cirka klockan 11 kommer iFokus att göra en del justeringar bland annat buggfix och en del annat. Så ni vet om det blir problem.

lilo-nova
0

Hur länge ska ni hålla på med det då???/Nadja

Leffe
0

Tror att det är gjort på nolltid och troligen blir det ingen störning alls

Simson
0

Jag har inget märkt och läste varningen först nu. =) Det var bra jobbat!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Alexej
0

Hoppas att massmedellande funka sedan igen…

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Alexej
0

Är det meningen att "Hantera inlägg" finns med i varje inlägg?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Alexej
0

WOW! Vi fick "Visa bild direkt i inlägget".

Tack ifokuskillar:)

destiny
0

Jag har en inkorg (pm) men ingen skickat? Obestämd Både inkommet och skickat ligger alltså på samma ställe. Det gör i och för sig inget men saknar att man inte kan se när pm:en är lästa.

kattassen
0

Men det där med rullningslisten och de små avtar-namnen blev väl inte så braRynkar på näsan

Kollade lite i supporten och fick till svar att man gjort avatarnamnen små för de långa namnen inte fick plats innan.. hm det har vi väl inte märkt? Rullningslisten var för att det blev för brett annars… men det är väl inget problem om man minskar ytan för reklamfältet till höger?

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Alexej
0

:(

Crisse
0

Avatarerna är för små nu, namnen blir så hoptryckta att jag inte kan läsa vad där står. En ändring tillbaka till det gamla tack.