Varning i Årsta
Kppierade detta från hittekattsakuten på SKS sida:
Och nu till en vidrig varning!!!
Fick ett samtal från en man som ville varna mig, då det tydligen härjat en kattplågare där han bor i Årsta. Det har försvunnit flera katter där, han hade hittat en svans i skogen, någon annan hade hittat en döende svårt misshandlad katt i ett sopnedkast osv. Ett par som har en katt-trappa upp till sin balkong hade vid tre tillfällen sett samma karl försöka kika in på deras balkong, och hans signalement stämmer överens med den grannarna misstänker.
Detta har uppmärksammats i hans kvarter, och han befarar att psykopaten kanske bytt område han letar offer i. Så har du katt i Stockholms Söderort - håll den inne den närmsta tiden!!! Det är fullkomligt vidrigt att sådana människor existerar, och jag hoppas att polisen får tag i honom.
Mannen de misstänker är ca 40 år, överviktig och har snaggat hår. Han bor troligen i Årsta och man tror att han har en svart damcykel med mopedlås. Anledningen till att jag verkligen tar denna varning på allvar är att det visade sig att mannen som ringde mig är god vän till mina arbetskollegor.

jag läste det på enn annan sida också, usch. Hoppas han får vad han förtjänar… Man mår illa när man läser sånt här.
Läste på en sida om en som stått på balkongen och kvällsrök, sett några ungdomskillar kela med en jättekellen katt samtidigt som de filmat med mobilen, sen hade de sprutat något på katten och tagit fram tändstickor eller om det var tändare, lyckligtvis hade personen tagit sig ner från baklongen snabbt och ungdommarna stack och katten blev räddad. Man blir mörkrädd av att läsa sånt.
Och min pojkvän tycker jag är fjantig som inte vill släppa ut mina katter, dock får den äldsta gå ut själv eftersom hon vägrar att bli innekatt.
Det enda alla människor har gemensamt är att de är unika...

Fy f*n vad vissa människor är vidriga! 

Usch jag mår så illa!

censur över vad jag känner och tycker utom om att jag blir enormt ledsen för djurens skull…. 

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Vad heter tråden på SKS?
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Fyyyyyyyyyyy så hemskt otäckt….finner inga ord….,måtte den s.k. människan inte hitta på flera knep o strategiska planer nu när det gått ut varningar…armaste stackars missar!
Förskräckligt att sådana människor får gå lösa så blir katter mördade och nästa gång barn eller kvinnor.

Ungdomarna ser för mycket på tv & internet! Många sjuka människor lägger ut hemska saker!