Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketthuskatten
Läst 1131 ggr
catfoot
0

Bumbis

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

du är då för underbar..Gissa om jag blev överraskad igår när jag hämtata mitt paket från dig..Smoggen blev väldigt nyfiken å la sig tillräta i Tudors bädd..

Leksaker å en massa gott…Matte bara gapar av förvåning, Tudor, myser redan i sin bädd, Troja vågar ännu inte..

Kramisar till dig Bumbis..Du kan få en grå dag att lysa..Tack från Catfoot å kisser

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

catfoot
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tudor har hittat sin bädd….Har ni sett vad jag å syrran fått…

OT/Snyggt ....

Fagddu
0

Men oh så sött. :) Smoggen ser ut som han villha en egen ju. :)

catfoot
0

Smoggen är en riktig korg å bädd kisse…Men jag tror att Tudor å Troja delar säkert med sigGlad…/Catfoot

OT/Snyggt ....

Bumbis
0

Hi, hi, hi, vad kul attt kissarna uppskattade sin present! Glad

Hoppas de kan glömma allt Hoppet-tjafs för en liten stund….

Alexej
0

Vilken fin överraskning:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Ankie
0

Ja verkligen fint gjort, det är sånt där som gör en glad. Du har så fina katter Catfoot

Sidentass
0

Men milda makaroner, vilka härliga presenter:-) Vad go Bumbis är som såg till att du och katterna fick bli lite glada efter allt tjafstjofs:-)

lilo-nova
0

Naw så fiina! Förvånad

Simson
0

Heja Bumbis vad otroligt fint gjort!! Nu får Tudor och Troja riktigt mysigt därhemma! Kram!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

catfoot
0

Ja, Tudor njuter i sin myskorg varje dag, Troja är inte riktigt bekväm än för att ha den ron att lägga sig å mysa, som Tudde…Visst är det väl gulligt av Bumbis, hon är bara för go, jag blir så glad å samtidigt inser jag vilka underbara personer jag fått till vänner här på hittekatter…Inget ont som inte har nått gott med sig..

OT/Snyggt ....

Imasy
0

Men vilkja fina sängar, gillade speciellt den randiga, och så sött med små kuddar till ;)

Sidentass
0

#11 Åhhh..dom missade jag vid första titten..ser nu att kuddarna är ju helt underbara till..dom är kanonfina bådatvå!!

[sofia-85]
0

Vi äslakr Bumbis!! Hon hjälper alltid oss och finns alltid att prata med. Hon är en underbar kattvän som vill hjälpa alla! Önska det fanns fler som henneGlad

karins
0

Såå fina! och vilka gulliga kuddarGlad

Simson
0

Vi döper om Bumbis till Bundis. Hon är vår Bundis. Bundsförvant när det kommer till katter! Kram på dig!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

brutt
0

Oh så fina presenter jag föll handslöst för den rosa kattbädden.Så vänligt gjort av Bumbis och så roligt för catfoot s katter.

Bumbis
0

Skäms

catfoot
0

Ja, vad säger man..Bumbis är helt fantastisk..Verkligen en vän i nöden, både för människa å katt..Kramisar i mängder till dig Bumbis å din ljuvliga katter, från en evigt tacksam Catfoot

OT/Snyggt ....