Bumbis
du är då för underbar..Gissa om jag blev överraskad igår när jag hämtata mitt paket från dig..Smoggen blev väldigt nyfiken å la sig tillräta i Tudors bädd..
Leksaker å en massa gott…Matte bara gapar av förvåning, Tudor, myser redan i sin bädd, Troja vågar ännu inte..
Kramisar till dig Bumbis..Du kan få en grå dag att lysa..Tack från Catfoot å kisser

Men oh så sött. :) Smoggen ser ut som han villha en egen ju. :)
Hi, hi, hi, vad kul attt kissarna uppskattade sin present! 
Hoppas de kan glömma allt Hoppet-tjafs för en liten stund….
Vilken fin överraskning:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Ja verkligen fint gjort, det är sånt där som gör en glad. Du har så fina katter Catfoot

Men milda makaroner, vilka härliga presenter:-) Vad go Bumbis är som såg till att du och katterna fick bli lite glada efter allt tjafstjofs:-)

Naw så fiina! 

Heja Bumbis vad otroligt fint gjort!! Nu får Tudor och Troja riktigt mysigt därhemma! Kram!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Ja, Tudor njuter i sin myskorg varje dag, Troja är inte riktigt bekväm än för att ha den ron att lägga sig å mysa, som Tudde…Visst är det väl gulligt av Bumbis, hon är bara för go, jag blir så glad å samtidigt inser jag vilka underbara personer jag fått till vänner här på hittekatter…Inget ont som inte har nått gott med sig..
Men vilkja fina sängar, gillade speciellt den randiga, och så sött med små kuddar till ;)

#11 Åhhh..dom missade jag vid första titten..ser nu att kuddarna är ju helt underbara till..dom är kanonfina bådatvå!!
Vi äslakr Bumbis!! Hon hjälper alltid oss och finns alltid att prata med. Hon är en underbar kattvän som vill hjälpa alla! Önska det fanns fler som henne

Såå fina! och vilka gulliga kuddar

Vi döper om Bumbis till Bundis. Hon är vår Bundis. Bundsförvant när det kommer till katter! Kram på dig!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Oh så fina presenter jag föll handslöst för den rosa kattbädden.Så vänligt gjort av Bumbis och så roligt för catfoot s katter.