Gamlegård´s djurklinik - kattfond
Satt och sökte fonder att söka pengar till åt en användare här på forumet, och sprang över en här som jag tycker verkar seriös!
Lite längre ner på första sidan finns där en bild där det står "Djur-hjälp!". Klicka på den så kommer ni till fond-sidan. Det jag tycker verkar vara toppen med den här fonden, är dels att saldot i fonden är uppdaterat den 3/12-07, men det jag gillade mest, var att djurkliniken skänker det dubbla av vad du skänker! Ex: Skänker jag 50:- skänker djurkliniken 100:- vilket betyder att mina 50:- blir 150:- in i fonden.
Medarbetare på jack russel terrier
Verkar ju väldigt bra!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Verkar vara en väldigt engagerad och trvlig djurklinik med hjärta för hittekatter!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Sån trevlig hemsida!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Kan man söka pengar härifrån? För jag hittar inte hur man gör det. Eller är det om man behandlar sitt djur där? *nyfiken*
Tänkte att jag skulle söka för min lilla kattfamilj nu ju. :)
Jag känner veterinären (Staffan).
Han är väldigt sympatisk och har räddat många djur från helt onödig avlivning, bland annat katter, hundar och fåglar. Bra initiativ!

Det är bra ju! Du vet inte hur man gör när man söker? Ska man ringa till dem kanske? :)
Detta var nytt för mig också så jag är inte säker på hur man söker… Men att ringa till dem är nog det bästa du kan göra. Hoppas att din "ansökan" går igenom iallafall! 

Hoppas jag med, men börjar på Billy Hittekatt, sen får vi se var vi hamnar :)
#8 Bara tänk på att inte starta någon insamling på samma katt innnan det är klart med Billy hittekatt. Fast iof kan du kanske söka som sagt för mammans kastrering och insamlingarna för ungarnas kostnader. Det är ju olika katter. Men Sofia vet ju mer.
//Pia

Tänkte det. Mammans kostnad blir ju nu helt separerad från barnens. Det skrev jag också i ansökan, att kattungarna kastreras sen. Så min tanke var att kattungarnas och mammans "insamlingar" blir helt separerade. :)
Hade kanske varit en idé att kastrera och vaccinera alla samtidigt och få rabatter men jag kände att det viktigaste var att se till att honan inte kunde få en kull till. :)
Veterinären sa att hon inte hade något underhudsfett att tala om så nu blir det operation gödning på kisseflickan. ;)