Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 1085 ggr
siberlina
0

kattfamilj

idag  såg   jag   hela   katt familjen  på  landet  . dom satt  bredvid  varandra, mamma katt  pappa  katt  och dom  2   små  katt  ungarna

Hawknestgrove
0

Oj. finns någon som kan hjälpa Siberlina?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Bumbis
0

Jisses Siberlina, är det "Måns (som du väl kallade hanen, eller minns jga fel) som är pappan?

Putt för denna viktiga tråd!!! Någon som kan hjälåa som bor i närområdet?

lilo-nova
0

Putt!

Alexej
0

Var på landet? Går det inte att få in de på ett katthem?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Bumbis
0

Det finns ett tidigare inlägg som heter "hemlös katt" som Siberlina lagt in. Hittar den inte för tillfället men ska putta upp den när jag lyckas hitta den.

Tidigare var ingen intresserad av att hjäpa till tidigare.

siberlina
0

idag  fick jag höra att    , familjen där   kattfamiljen   var idag   ,  vill   behålla  katterna   ,men dom  vill   inte ta  in dom,  måns  är  troligt vis  pappa   ,och snart  blir  det kanske fler  ungar    , måns   verkar    va    en riktig   kattkar

Bumbis
0

Siberlina, vet du om de ens matar katterna?
Vet du om "Måns" är deras från början?

Bra gjort att du bryr dig, Siberlina, du verkar ha ett hjärta av guld!

siberlina
0

jag   tror      att  måns    är  deras katt   från  början

siberlina
0

den  här katt familjen , pappa  måns   och mamma  ulla-bella   och   och katt ungarna    verkar  väldigt    samansvetsade

siberlina
0

dom  får  mat  , så på   det viset  klarar dom sig….men

Sidentass
0

#10 Men hur har dom tänkt sig att göra när kylan kommer…o sen behöver ju missarna kastreras innan det blir fler katter..

Bumbis
0

Inskränkt folk finns det gott av, ja, vad gör man? Suck…..

siberlina
0

ja  va  ska  jag göra