Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettdjurskyddsfrågor
Läst 1601 ggr
Alexej
0

Video!

En ung tjej dödar en katt med sina skor. Det värsta jag har sett:

http://www.schande.ch/videos/flv/?film=/videos/katzen/hb_katze.flv

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Crisse
0

Jag klarar alltså inte av att titta på det, jag satte igång filmen men stängde av med en gång. Att det kan finnas så sjuka människor, är det konstigt att världen ser ut som den gör när folk inte har känslor för något och inte vet vad som är rätt och fel.

Alexej
0

Jag stängde också av efter en tid. Darrade totalt.

Funderade om jag skulle visa den här men samtidigt är det viktigt att inte leva för mycket i en blundande värld utan vi måste vara medvetenom hur grymma människor det finns. Just den tjejen ser inte alls som en kattmördare ut.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
[Daisy-Moa-Elsa]
0

Har ej tittat men hört talas om detta tidigare, att det är någon slags fetishgrej för (troligen män) som så betala för att kolla på det. Gäller även andra mindre djur som de trampar ihjäl just med högklackat. Hur sjuk kan en människa bli, man mår bara så illa av tanken.

Bumbis
0

Nej, jag pallar inte titta, även om jag vet att jag borde….inte idag i alla fall….

Det finns inte ord för sånt här…..vilka är vi, vilken rätt har vi att bete oss så här mot våra vänner?

Det är väl ändå bara människan som dödar för skoj skull i djurvärlden….

Alexej
0

#5 Menar du att det finns män som blir kåta av att se det? Fruktansvärd!

Fagddu
0

Klarar inte heller av att titta på sånt. Men ibland är nog dödsstraff berättigat. Men bara mot människor. :(

Ankie
0

Jag har sett denna film men klarade inte av att se slutet. jag blev chockad. Undrade om det var fejk??? Jag har för mig att jag har läst någonstans att detta blev anmält.

Jag hoppas då inte att det är på riktigt, jag vet att de talade om det någon annanstans och många trodde att det var fejk.

Ja, jag håller med dig Alexej, viktigt att inte blunda.

[Daisy-Moa-Elsa]
0

#7 japp, hur sjukt det låter. Då var det möss som kvinnor trampade ihäl med stilettklackar

karins
0

Gråter

Jenna-Gun
0

Tänker inte titta alls.

Sidentass
0

Såg detta för länge sedan, men orkade inte titta färdigt..horribelt är bara förnamnet..när man ser sådant blir man folkilsk för mindre..huuuuuuhhhh:-(

Ankie
0

#12 nä jag förstår dig. Riktigt vidriga bilder, skulle göra så med henne som görs så där med lilla kattungen.

jag hoppas att det inte är på riktigt..Gråter

Alexej
0

Det är inget fejk. Här ser man stillbilder med dentrasiga katten efteråt.

http://www.schande.ch/videos/katzen/hb_katze.flv/

catfoot
0

Fy fan……………Gråter……..Tänker inte ens censurera svärordet…………….Vägrar titta…..Sjuka människor, tänk att dom finns överallt…

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

lilo-nova
0

Jag är chockad….. Here gud du som ska ta hand om allt levande! Men fy F*n jag tror jag spyr! Varför tror ni värden ser ut som den gör?? Jo mannen föddes! Men de måste ju gjort något med katten för den är ju helt lugn! Eller jag såg inte hela!  Men varför har de något sånt på en hemsida???SkrikandesSkrikandesSkrikandes

Alexej
0

Videon finns på en tysk djurrättssajt.

Var filmen kommer ifrån är okänd men troligtvis från Asien. Katten är antagligen drogad men upplever sin smärta lika mycket för det.