Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 974 ggr
solweig
0

tack

jag vill tacka essut, maggan,wolfie,kattassen,solveig,annebeate. för bensinpengar , så att tiger kom till hofors. resan gick jättebra. både med tiger o kaninen. solweig.

essut50
0

Tack själv, ni gjorde ett bra jobb med katten och kaninen.

Berätta gärna om resan, är så nyfiken av mig.

kram

Lillan

ur " Optimister"

Största glädjen är att glädja andra..

(helt rätt tycker jag)

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

annebeate
0

Solweig, det är du och din Sven som skall ha ett stort tack från alla oss här på forumet. Underbart handlat.

Jenna-Gun
0

Ett stort fång rosor till er två.

Lycka till lilla kissen o kaninen i ert nya hem.   

Jenna

Solveig
0

Tack för att ni åkte! Hoppas pengarna räckte någorlunda långt.

maggan47
0

som skrivet, tack för att du gjorde det möjligt för Tiger att komma en bit på vägen till sitt nya hem, berätta om resan, tycker jag också

kram Maggan47Kyss

lilo-nova
0

Vad skönt att höra!

wolfie
0

Det är du o Sven som ska ha stort tack för att ni körde ända till Hofors!Kul o träffas oxå!Synd jag ej hann med o träffa Tiger o den lilla kaninen bara..Stor eloge till er!!

Kram

solweig
0

resan till  hofors gick jättebra. kaninen sov hela tiden. tiger jamade bara när vi stannade.( måste ju röka ibland). hela resan gick bra. hoppas att resan till sorsele går bra också. hoppas vi får reda på hur det går. tiger var en otrolig söt katt.

BiGavia
0

Åh, det är jag som ska tacka , han e en bit på väg, men min syster och hennes man tycker han är underbar, så jag håller på att tvivla att han kommer till mej. Jag håller er underrättad i andra tråder . Hämtar dem i Luleå på Söndag är det tänkt! Tack än en gång ni är alla underbara./ BiGavia

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Lena
0

Härligt att Tiger nu fått hjälp att komma till sitt nya hem! Fantastiskt bra jobbat Solweig! :) Och en kanin fick också hjälp att resa.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

emjon
0

Är så glad att det ordnades så fint för Tiger och härligt också att han flera som tycker om honom och vill ha honom.

Åh vad jag uppskattar generösa och hjälpsamma människor som ställer upp och samarbetet är ett faktum på lyckliga slut.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren