Måste bara få visa:)
Det här är mitt barnbarn Leona med knäppisen Bitchen. Hon brydde sig inte om att Leona gallskrek. Men när min dotter tog upp henne anföll Bitchen min dotter på allvar. Klöste och bet i hennes händer….
Fast nu har Bitchen fått sina egna barn-kattungarna från Värnamo som älskar sin extramamma. Undrar hur det blir när den riktiga kattmamman blir infångade och kommer hit?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Bilderna verkar inte synas. Eller är det bara min dator som är galen?
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Nädå jag ser heller inte bilderna
Jag ser heller inget:(
//Pia
jag koperade direkt från ett e-mail…Hos mig syns de. Men ska jobbalite med spara, klistra in osv:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Nu fick jag ordning på det. Det blev ganska jobbigt med Bitchen efter det. Hon försökte hela tiden att få tillbaka "sin unge" från min dotter. Vi kunde inte ha Leona utan uppsikt med katten. Tänk om Bitchen hade försökt ta med sig Leona i nackgrepp till ett säkert ställe?
Nu ser man dem! :) Vilken kärleksfull blick hon ger den lilla Leona! Tänk ändå! Ingent bitchigt i den blicken inte.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Åh vilka underbara bilder.
//Pia
Jättesöta bilder.
Tror inte att kissen gör bebisen nått men däremot folk om kringt.
Hon försöker nog inte flytta bebisen.
Jenna
Hon kallas för Bitchen för hon morrar hela tiden oavsett om det finns en människa eller katt i närheten. Hon går bara omkring och morrar för sig själv. Veterinären blev förvånat att hon ändå är jättesnäll. Men han sa att hon måste har haft kattungar nån gång. Undrar hur det gick med de?
Men efter de här bilderna blev hon väldigt närgången. Hon skulle absolut vara hos bebisen och började faktiskt morra åt oss. Nu har min dotter åkt igen och som tur fick hon kattungarna som ersättning.
Sådär var min pappas hund mot mina barn när de var små och låg på golvet. Han vaktade barnen och när man skulle ta upp dem så morrade han ända från tassarna… hu… snacka om att jag blev rädd.

Så söta bilder…. spec. den 3:e ….
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Så fina kort :)
Det va verkligen konstigt när Bitchen gjorde så… Chockad jag blev!

Hi Ninja, kul att se dig här:)

Vad gulligt! :)

Oj vad härligt, vad förvirrad man blir! Men man har ju hört många berättelser om djur och bebisar!