Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 530 ggr
[sofia-85]
0

KattBladet

Vill bara skriva här med om KattBladet… Verkar som många haft problem med att få bladet. Jag hoppas inte det drabbat någon här. Det är den nya mailen som inte vill fungera som den ska… I såna fall får ni gärna maila mig om ni fortfarande vill ha bladet.

Denna månaden har vi fototävling: Tema Din Sommarkatt/er.

Vi har platser kvar på minneslunden och på annonser. kan ev klämma in något mer födelsebarn :)

Sedan får ni inte glömma att vara med i korsordstävlingen ifrån förra bladet. Lycka till!

Allt skickas till mail kattbladet@vidjur.se

[sofia-85]
0

Puttar upp… Behöver absolut fler bidrag till fototävlingen… Glad

Lena
0

Puttar upp för Kattbladet!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

[sofia-85]
0

Tack för putten Lena… Behöver verkligen fler bilder till tävlingen… Annars blir den inte av :(

[sofia-85]
0

Puttar uppm lite till för fototävlingen… Skicka in era sommarbilder på era katter :) Man vinner ett litet pris om man kommer först :)

[sofia-85]
0

Nu finns KattBladet nr 12 i era inkorgar :)

Hawknestgrove
0

Vaknar sent om vanligt. men nu har du fått ett bidrag till temat Sommarkatter…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

[sofia-85]
0

Ja det var försent då bladet redan är färdigt… Nästa tema är : Kärlek :)

Hawknestgrove
0

Ja men du ka använda det somironi. Kolla bilden, så få du se….. Jag todde nämligen, att den bilden var förlorad, då jag hade krasch på datorn. men tack, tack, tack, snälla Telia Säker lagring! Där låg den!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

[sofia-85]
0

Den va faktiskt komisk :) Ska använda den i nästa blad. Men glöm ej skicka in för Kärleks temat nu allihopa :)