Bilder..
Åh vilka sötisar…. älskar bruntigres/tabbys!!!
Virus e nästan lika söt som min Kizzen :o)

Ohhh vad vackra katter!
Så söta.
Ltckliga dej som får gosa med dem.
Jenna
Så söta. Är det Tudor som ligger med magen i vädret?
//Pia
Jättefina bilder!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

fina bilder….. blir blixtkär direkt… å speciellt i Tudors gosmage….
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

#8 Håller med!! Livskvalitet stavas katt!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Ohhh
någon gång i mitt liv ska jag ha en tabby! Det är en sak som är säker! Men det får tyvärr vänta!
Har ju 4 st egna katter redan!
Det är inte billigt det!

Vilka fina små katter! :) Underbara bilder på en massa tigrar :)

Lite blom- och gardinvandaler får man räkna med när man har katt. ;)
Min katt är inte så mycket för att ligga i krukan, men han ligger gärna och skopar ut jord ur krukan. *sucka* :)

Det är konstigt; man kommer in med inställningen att uppfostra och skälla ut dem när de gör fel, men sen när man ser de söta ögonen så liksom glömmer man det och pussar och kramar på dem istället. :)

Jag planterade om mina blommor i våras i samband med balkonglådeplanteringarna…insåg efteråt att jag köpt blomjord med koskitgödsel…gissa om DET var populärt???
Inte hos mig men katterna… 

#24 Dagen efter omplanteringen blåste det kraftigt här och jag som inte hade vattnat fick massor med torr jord inblåst i lägenheten…till katternas stora förtjusning!! Koskit i hela lägenheten skall det tydligen vara för att få upp trivseln… 
Men ohhhhh så fina missar… *sätter på mig solbrillorna* oh, man blir sugen på att nosa på den där lilla magen :)

Åhhh vilka underbara bilder på de ljuvligaste varelser!!! Så fint när man ser hur Virus blivit pappa..så fin o ömsint pappa han verkar vara..tack för titten på de vackra missarna, man blir glad ända in i själen av att se sådana underverk på bild!
Tack..Ja, små underbart härliga gosmonster hela bunten..Kan man annat än älska dessa pälsbollar..
#25..Hahhaa..vilken syn, vilken lukt..Hahhahaha..Härligt Simson att du hittar på aktiviteter åt dina kisser
…
#26..Kanske något för dig, lilla söta Tudor…Väntar på ett nytt hem inom en snar framtid…
#27..Virus är bara så fantastisk…Han är verkligen toppen mot de små…
/Catfoot
#9 tyckte stilen påminner om min Tudors stil *fniss* De e så söta katterna.
//Pia

……