varför biter hon.
jag har en katt som heter zara. så fort jag är barfota så är hon där o gnager på mina tår. varför gör hon det. måste alltid ha tofflor på mig. hoppas det finns någon som kan ge svar varför hon gör det.

Ja ibland kan man undra vad som försegår i huvudet på katterna. Min Indy gnager bort mina naglar när de blir för långa. Han biter riktigt på naglarna. 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Är det inte såna där kärleksbett då? ;) Eller så har hon en fetisch på fotsvett ;D
Min Kjell och Kenneth har båda dille på att bitas i finger topparna när vi gosar, och det gör så förbenat ont :/

jag brukar inte bli biten i fötterna men däremot så är strumpor o skor VÄLDIGT intressanta….doften från fötter kan göra en katt hög… när vi får besök så brukar Bruno parkera sej i deras skor o blir arg om dom vill ha skorna med sej när de går…. fast säg det som inte gör Bruno arg….*visar upp vad hans ena klo gjorde på mitt finger i morse*…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Min äldsta katt jagade våra fötter när hon var ung..vet inte hur gammal din katt är, kanske är det något som hon kommer att växa ifrån som vår Josefin gjorde.

#0 Men mormor, hon kanske vill hjälpa dig med lite fotbehandling?? 
#4# zara är 9 år, så jag tror inte att hon växer ifrån det.#5#. hon kan väll ge bedövning först i så fall. för det gör så himmla ont.
Testa och smörj in fötterna med något som katten inte tycker om.
Citron, vinäger, ättika, tabasco osv.
Och så går du runt barfota lite och uppmanar till bett. När Zara biter så blir hon avskräckt. :-)
Du får nog upprepa processen några gånger om det inte fungerar på en gång.

#8 Ny damdoft - "Ättiksgurka" mums för alla katter…. not…!
Snacka om att man inte blir poppis vare sig av katten eller någon annan heller…
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
nä mamma. låt du zara få fortsätta. hon gillar dig, hennes sätt att visa det. men sätt gärna på dig strumpor