Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 915 ggr
Puma77
0

Dakrish hälsar

Har en hälsning till er alla från Dakrish. Hon hälsar att Motor har det kanon i sitt nya hem och har racingbana mellan 3-7 om dagarna.

//Pia

Hawknestgrove
0

Åh, så underbart att höra! hälsa tillbaka så mycket. Dakish och Motor tog en alldeles speciell plats hos mig!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Sidentass
0

Åhhh så gott att få höra att han har det så bra:-))

Puma77
0

Ja Dakrish säger att hon sett en padda springa omkring i ett område men inte fått ngn direkt kontakt med den än. Men vi får se om det är en hemlösing och hon kanske hjälper henne med precis som lille Motor. Vi kommer ju ihåg hur den lille grabben var när han kom in. Men nu så lever han ivet och mår gott.

//Pia

Hawknestgrove
0

Ja vi vill så gärna höra av henne också!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Puma77
0

Vi får se om hon kanske tittar in ngn gång när hon får tid:))

//Pia

Dakrish
0

Puh!

Fick precis nyheter om Motor igen. Han har tydligen rymt flera gånger och varit störtomöjlig att ha inomhus (racat, kastat sig mot ytterdörren, etc.), så han har fått flytta ut i skogen till en av köparens ex, där han har två kattervänner och trivs superbra. Låter som ett jättebra hem för honom, eftersom han hade så mycket energi.

Paddan har jag kontaktat KKS om, men tyvärr har jag fått sluta springa det distriktet där jag såg henne, för jag har så ont i knäna. Jag ska gå en vända där i området snart och se om jag kan se henne.

Hon är nästan lika mager som siamesen som vi hade blider på här inne nyligen, blekgrå/blekorange/vit fläckig med stooora gula intelligenta ögon. Jag får klappa och ibland lyfta, men inte gå iväg med henne i famnen. Hon luktar av sköljmedel, så antagligen har hon ett hem i området. Ska se om jag vågar prata med den "misstänkte" ägaren nu när jag inte jobbar längre.

Kommer inte riktigt hinna med Internet så mycket i höst, men jag kikar in då och då i alla fall.

Dakrish
0

Puttar detta en gång, sedan försvinner jag igen ett tag. :)

Ha det bäst alla!