Skojig annons på Blocket ;)
Av en katt ägd karl med humor ;)
klockren o gösses vilken skit stackarn kan få med om hon "råkar" läsa det där :) det här gilla jag i texten :D Nu ska eländet ut (sängramen alltså, inte frun) hehehe

UNDERBAR!
Den var ju bara så bäst! 

Haha..Vicken härlig karl! 

Underbar annons! Undrar om frun fick korrekturläsa. 

Sååå rolig
Visst e den bra. Garva som bara den när jag läste.
//Pia

Hi,hiii..vad underbart med människor som besitter sådan humor…härligt:-)
Kul! Här finns fler. =)

Stackars man! Ibland får man ju faktiskt lyssna på dem!
Måste bara skicka länken till mina vänner hihi
Den var ju sååååå bra

Förbjudet att lägga in Blocketannonser här!
Brott mot skrivreglerna!
#12 Nej det är inte totalförbud mot att lägga in annonser. Det beror lite på syftet om det är lämpligt eller inte. Regeln står inte i våra Skrivregler utan är något vi skrivit om under annonsdiskussioner - och då handlar det om försäljning av katter. Vi manar där till försiktighet när det gäller annonser som kritiseras. Då är det inte lämpligt att lägga ut länkar.
Här kan du och andra intresserade läsa om vilka våra riktlinjer är:
Annonsdiskussioner, riktlinjer!
En viktig och bra arbetsuppgift som görs här i Hittekatter i Fokus är att hålla koll på annonserna på Blocket där privatpersoner säljer katter. I de fall priset är för lågt eller andra saker är olämpligt skrivna kontaktas säljaren per email med information och goda råd.
Ibland kommer länkar till annonserna ut öppet här i forumet. Det är ofta de mer speciella fallen som hamnar här. Detta kan dock vara olämpligt med tanke på att vem som helst då kan börja skicka mail - även icke seriösa personer. Det kan motverka vårt syfte.
Jag skulle vilja uppmana till viss försiktighet med direktlänkat till annonserna. I de fall det är en annonstext som ni känner behov av att diskutera kan ni beskriva annonsen i text utan att lämna ut länken. Den kan istället förmedlas via PM om ni behöver hjälp att kontakta annonsören.
//Lena - Sajtvärd för Hittekatter iFokus
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Den var rolig! Jätteroligt med människor som har sådan härlig humor!!!!
Finns en annan rolig sådan länk www.tjuvlyssnat.se
som som länken säger, skvallrar om saker man hört på bussar, tåg och så.
Exempel därfrån
Och störst av allt är kärleken
4:ans spårvagn
En man och hans son ~4 tittar på foton och på ett kort sitter sonen med armen om en annan kille.
Pappan: Vem är din kompis?
Sonen: Rickard, han är bäst! Gud vad jag älskar honom
Pappan (en aning upprört): Men du kan ju inte älska en annan kille.
Sonen: Pappa, man kan älska vem som helst
Eller hmmm……
Framtiden gick inte till historien
Pendeltåg från Västerhaninge till Stockholm
Tre tjejer ~14 sitter på tåget och pratar.
Tjej 1: Om ni kunde få veta en enda sak om framtiden, vad skulle ni vilja veta då?
Tjej 2: Asså, jag skulle vilja veta hur kläderna kommer att se ut. Tänk om det är typ hål i dem!
Tystnad.
Tjej 2: Men asså, ett år från nu räknas ju som framtiden… Typ år 2001.
Tjej 1: 2001 har redan varit…
Elementart, min käre Watson?
Maria Elementar, Södermalm, Stockholm
Två killar ~10 står och betraktar det två meter höga och spetsiga staketet runt Maria Elementar grundskola.
Kille 1: Undra varför man har gjort ett sånt här staket?
Kille 2: Det är för att man inte ska kunna göra inbrott i skolan.
Kille 1 (tittar skeptiskt på sin vän): Visst! Som om nån skulle bryta sig in för att plugga i smyg!
#15 Tjyvlyssnat är riktigt kul! Fick ett mail med några axplock därifrån för några dagar sedan och det vållade många goda skratt. :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Tycker att båda bestofblocket och tjuvlyssnat hade en del pärlor. Tack för ett gott skratt :)

jo,den var kul
Den hade visst uppmärksammats i aftonbladet idag med;)
//Pia