OTVarning för Copycat!
Det har dykt upp en person här inne på Fokus, som dels snott min lilla Avatar, den med den jazzande kissen, fast i litet format och inte rörlig. Dessutom, så har personen lagt sig till med ett nick, som är snarlikt mitt gamla, GodzillaH, väldigt likt mitt gamla Gunilla.H. Denna person har inget som helst samröre med mig och vad den skriver är inget jag kan lastas för, då jag inte ens vet vem det är. Ni som är aktiva på andra sajter, sprid detta! Har nämligen en känsla av, att detta är nån som är ute efter härverk…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Jag tänkte faktiskt på det och undrade om du bytt namn igen… va bra att du sa det!

Putt!
Nu har personen bytt Avatar, såg jag…..
Jag tror att man kan lista ut vem det är för alla gör ett avtryck utan att dom vet om det. Alla skriver på sitt speciella sätt.
Ja, jag drar inga slutsatser, men bättre att stämma ibäcken än iån. Såjag har informeat om detta överallt. Plus att jag tänker sätta skrivförbud på den personen i min sajt.

Ja jag trodde att det var du eftersom det var samma bild och snarlikt namn. Se där vad man kan missta sig! Inte bra att bli "kopierad"!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Bra att vi fick veta detta..olustigt med sådana här saker..

Jag trodde du bytt namn igen Gunilla. Himla olustigt!

Hittade inte längre det "nicket" under medlemmar så då är det nog utbytt.
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Medlemmen är inte längre medlem här på hittkatter men på andra sajter.
//Pia

putt
#12 Tycker du ska läggas av…det är inte roligt längre…
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Är det XX??

#12 Kanske du skulle presentera dig! Så det inte blir så olustigt. Om du bara skriver Putt kan man tro att du bara är här inne för att bråka.
#14 jag anar samma sak. I ett inlägg skrev h*n med fet still vilket var dennes kännetecken.
# 14
Ja jag tror faktiskt detsamma och det skrev jag till Gunilla i ett PM, efter vad man kan förstå så kommer hon inte att ge sig utan kommer att byta nickname hela tiden. Det är väldigt barnsligt att bete sig så.
Nu tar vi inget för givet bara och så länge det är ngt som verkligen har hänt är vi lugna. Vi vill ju inte göra bort oss fullständigt och anklaga folk
//Pia
Man kan bara skratta 
Lite roar småbarn, brukar man säga. Så länge jag inte råkar ut för någon tråkig förväxling, så bryr jag mig itne heller längre. Men det kan ju som sagt bli verkligt tråkiga saker av sånt här.

putt

prutt!
Ha ha. Prutt prutt
//Pia
Låser nu denna tråd eftersom det löst sig med avataren. ;)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"