Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 946 ggr
Kurran
0

OT Månförmörkelse

Med början cirka 22.30 i kväll blir det 80 %-ig månförmörkelse i fall någon skulle vara intresserad.

mymlanbus
0

Det måste jag kolla in :)

lilo-nova
0

Här ser man inget ändå för molnen!

MariannE11
0

ska ut o kika lite… var ute för en timme sen o letade 4 kissar som smet ut när grannen var på besök… men då hade jag blicken mot marken… hittade allihopa på mindre än 5 minuter… o Bruno i vanlig ordning hade hunnit längst….Obestämd

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

MariannE11
0

nu har jag sett….här var det mer träden som var i vägen…. för månen står rätt lågt… men jag såg det iaf….glad att jag hann med att kolla för en gångs skull….Glad

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Kurran
0

Visste ni att fullmånen har ungefär samma bana som solen har sex månader senare?

Lena
0

Bra att bli påmind om detta fenomen! Hade precis glömt bort det. Måste gå ut och titta ifall det syns något.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

karins
0

Jaha då har jag missat både solförmörkelsen, och denna månförmörkelse!

siberlina
0

ska  kolla

Lena
0

Såg den igår natt, månförmörkelsen. Månen stord precis utanför entrédörren mer eller mindre och gick inte att missa. Såg ut som en felvänd nymåne.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

kattassen
0

#9 Ja jag såg den också, månskäran låg i överkanten och det såg riktigt mysko ut;-)

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

mymlanbus
0

Jag såg det…. fint var det :)