Hej
Hej, nu har jag tagit all min "mod" och loggat in mig igen. Har smygläst här ibland men hade varken lust eller kraft att bli aktiv igen. Vet inte vad det är med mig. Började med att datorn pajade och sedan kände jag mig utanför eller jag vet inte. Vågade inte, ingen mod, ingen kraft. Jag antar att hittekatter har tagit väldigt mycket kraft innan så det kändes också skönt att bara ta hand om mig själv och mina katter och slippa läsa om allt kattelände. Just att alla akutärende aldrig tog slut och jag märkte hur mycket jag inte kunde hjälpa belastade mig mycket….Katter överallt!!! Och alla bråk och diskussioner. Var nog utbränd…
Vet inte hur det bli nu, måste iaf vänja mig att iFokus känns konstigt med den nya versionen:)
Alexandra
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
du har haft så mycket omkring dig, så en paus var väl vad du behövde, men roligt att se dig här igen, ja, lite ovant känns nya sajten, Maggan47
Ta det lungt bara och gör det du känner för

hejsan , kul att du är tillbaks
Att arbeta med hittekatter kan bli lite för mycket ibland. Det gäller att vara rädd om sig själv mitt i all bedrövelse, som allt för många katter befinner sig i. Ta det nu i din egen takt och känn inga krav från oss här på Hittekatter iFokus. Det är kul att du är tillbaka och det är helt okey att vara aktiv i den nivå som man orkar och har lust.
Nya iFokus såg dagens ljus offentligt igår. Vi är alla lite av nybörjare med andra ord.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Välkommen tillbaka. Tänkte på dig häromdagen och funderade på vad som hänt och hur du mådde.
Ta det bara lugnt så kommer det efter ett tag och man gör inte mer än man kan så du ska inte ha samvetskval.
//Pia
Kul att du tittar in så man vet hur du har det.
Kram och gör bara det du känner för.
Jenna
Hej!
Jag har saknat dej!

Hej och välkommen igen! Kör i din takt så blir det säkert bra, här är det mesta sig likt (förutom layouten då förstås, men den är ju ny för oss alla;-).
Ibland måste man försöka ägna sig åt sin egen vardag i första hand även om katterna aldrig försvinner från hemlösheten. Vi får göra det vi kan utefter vår egen förmåga även om viljan ibland blir större än vad kroppen mäktar med.
Kram!
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Välkommen tillbaka! Det har varit lite tomt här utan dig:) Hoppas du snart är stark nog att vara en eldsjäl igen
kram emma och alla katterna
Tack till alla:)
Jag hoppas också att allt är bra nu och att jag bli en bra Medarbetare igen. Har saknat er alllihopa:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Välkommen tillbaka! Jag är också glad över att du är tillbaka igen :) Men som de andra säger, känn ingen press!
Välkommen tillbaka har saknat dig här. Ta det lugnt så går det bra.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Kul att du kommer in till oss igen! Ta det i Din takt bara! Ingen vinner av att du kör slut på dig själv…allra minst du och de dina.
Hittekattsvärlden är en hård och tärande värld så var rädd om dig!
Kram!!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Varmt välkommen tillbaks alexej, har verkligen saknat dig. Fortsätt nu att ta hand om dig och ta det lugnt så att du får krafterna tillbaks.
Kom själv nyss hem efter 4 veckor på landet så det är mycket att läsa ifatt…………….. har haft lite abstinens då vi ej har internet på landet, men har läst många böcker i stället………
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Även om jag inte känner dig eller ens har pratat speciellt mycket med dig härinne så känner jag faktiskt att jag har saknat dig också! Kul att du är tillbaka!