Kattbädden har kommit=)

håll dej ur vägen för snart störtar alla kissar till bädden…. så stå stadigt!….
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
Kan ju vara lite för varmt för den just nu.
Jenna
Ja det var min tanke…
Här hittar jag Tudde varje dag sovandes i den när jag kommer hem från jobbet.:))
//Pia
min uppskattas ibland, men värmen gör att dom sover överallt, där det är luft under tassarna Maggan47

ska se om mina bilder kommer rätt nu, abland vill det sig inte

Jag vill oxå ha!!! Så fina, mina katter hade älskat dem!
Ja jag har en i varje färg. Men just nu, så är ingen av dem poppis. KAtterna ligger helst på golvet, där det är någotsånär svalt. Förutom lilla Pipis förstås, som nattetid alltid ska sova tätt, tätt intill mig
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

#5 Fixade till proportionerna på första bilden, annars ser det ju helt ok ut. Mysiga kissar också förstås!
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

här är det valuta för pengarna… oftast de två samma som ockuperar bäddarna…..fleecesidan är mest poppis hos mina… det KAN bero på att jag har så många fleecefiltar så jag nästan kan tapetsera med dom…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
Ja,jag får tvinga in katterna från rastgården om kvällarna nu. Kan tyvärr inte ha öppet, då de suspekta sexbenta varelserna som är mindre än 5 cm kommer in. Vi har fått getinginvation här
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Ha ha ja dessa syskon vet hur man charmar både fyrbenta och tvåbenta minsann, ursöta är dem tillsammans.
//Pia
Ja dom vet ju det=) Sätt gärna in bilder här på Tudor i bädden…vi ju se brorsan med…
Kram!
Jag lovar att försöka haffa honom med kameran när han ligger däri. Vet att när jag är borta så använder han den minsann. Han kryper halvvaken ur den varje dag jag kommer hem från jobbet:))
//Pia

Vilka underbara kisar du har Linda!! Kul att de gillar bädden trots
hettan… Just nu ligger mina små hellre utsträckta på det kalla stenbordet och myser.
Kram Maria-Isabel