Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketthuskatten
Läst 1101 ggr
Imasy
0

Åååååhh!!

Vad jag är bebis sjuk! :)

Har suttit och suktat på blocket efter söta kattungar, men det är bara att inse att jag inte kan ha några fler :/

Jenna-Gun
0

Ja de är bara så söta.

Vi ska inte ha fler vi heller.

Jenna

Imasy
0

Ja, de är farliga de små rackar tygen :)

Jag får väl bli stödhem åt nån dräktig hona istället, då får jag ha den bästa tiden med de små, och lagom tills de börjar bli sådär irriterande dryga är det dags för dem att flytta ;)

Kusten
0

#2 Ooh då kanske du önskar vara jourhem åt en dräktig fröken ute i frölunda. Hon och de övriga där lever väldigt farligt nu :/

Ledin
0

ja visst blir man sugen, har 2 barn som tjatar hål med om en kattunge men jag har sagt nej vi får vänta lite med det. Men man ser så himmla söta små kattungar. Såg en chillakattunge å hur söta är inte dom i sin vitapäls med mörk nos o blå ögon gha så söt.  :O jaja jag får ta å åka till en vän som har fått småttingar å lukta nu är dom som sötas då där 5v å springer o busar för fullt :) med runda magar åh vad söta dom är.

bumbimia
0

Här är en till som e bebis sjuk. Glad

Puma77
0

Mmm ja me.

//Pia

kattassen
0

#2 I Skåne finns det ju en mamma med 4 ungar som behöver stödhem. Kanske något att fundera på.

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Imasy
0

jag kan enbart ta in EN kattunge, annars bryter jag mot praragraf 16 tillståndet. Tråkigt men sant.

Lena
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har ju fått en kattunge som flyttat in hastig och lustigt i veckan även fast det är fullt hus här. Dock inte så fullt att vi bryter mot §16. Så kan det också gå ibland. I Dalsland lyser katthemmen med sin frånvaro så man får göra så gott man kan.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hawknestgrove
0

Han är ju för go……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

mymlanbus
0

Vilken liten sötnos! Är han kvar hos er Lena?

/M

Lena
0

#11 Ja Pusse-Liten eller Cornelius som han egentligen heter är kvar ännu. En arbetskamrat och hennes familj är intresserade av honom. Om allt faller väl ut kommer han att flytta om ca 2 veckor.

Han har vuxit till sig fint och fått bra hull nu. Var oerhört mager och liten när han kom. Är nu en pigg och orädd liten krabat.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

piamaria
0

Paragraf 16 är väl den om max 9 katter? Har man då max 8 redan kan man väl vara stödhem till mamma + ungar? Flört

Puma77
0

#13 ungarna räknas inte in i dessa 9 katter. De räknar vuxna katter. Kom inte ihåg var gränsen på ålder låg om det var ett år eller hur det var. Har hört olika bud.

//Pia

Solstickan
0

#9…. åh jag blir sååååå kär, han ser PRECIS ut som min lilla Kizzen när han var liten!!!

Solstickan
0
Sidentass
0

Förstår så väl vad du menar..jag blir ofta bebissjuk…kanske man i framtiden kan hjälpa en dräktig hona som är hemlös….