Mina katter
ska berätta om mina katter. den första är murre som jag fick av min syrra( maggan47). han är hur go som helst men ingen knäkatt. får kela med honom hur mycke som helst. har haft honom i ca 5 år. sen har vi lasse som kommer från örebro katthem. har blivit jätte go kisse. nu får vi kela med honom. det har tagit flera månader innan vi kom så långt. sen har vi adopterat zara. som är jääte kelig fast på sina villkor. hon har fått lasse att blomma upp. det är 3 underbara katter.
Så roligt att höra om dina katter :)
Hur gick det till vid första mötet mellan katterna? Var du inte rädd att de skulle ryka ihop och slåss, det är jag rädd för om jag skulle skaffa en katt till.
Jag vill så gärna ha en katt till… men vågar inte.
/Malin
det var ingen fara. dom komm jättebra överens på en gång. aldrig något fräs eller slagits på allvar. jag tycker att du ska skaffa en katt till. så har dom sällskap av varann. solweig
Vi har inte haft några problem att samsa katterna. Men det har tagitolika lång tid .
Rangordningen kommer ju ur kurs när en ny kisse kommer in i hemmet.
Men visst vågar du skaffa en kisse till.
Jenna:)

har du inga bilder på dina katter
Åh va roligt att höra att Lasse har blivit kelig och tam. Bilder vill se på alla tre..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
mamma (solweig) har nog lite svårt att lägga in bilder så jag får nog hjälpa till
eller hur mamma?
ja, zenitha får nog hjälpa mig.

ja zenitha hjälp din mamma
Bra då gör hon det säkert.
ska hjälpa dig mamma. kommer hem imorron ca 13.00. jobbar natt idag. då kan du skicka bilder till mig som jag sedan lägger upp här
Bra att du hjälper din mamma Zenitha, men hon måste lära sig snart att fixa bilderna själv tycker jag..
Ja det är ju inte svärt alls
#11# tänk på att jag är gammal o har svårt att lära mig. kram solweig.
Det låter som underbara katter.
Jo det är inte svårt att lägga upp bilder här, åtminstone de man får klicka på.Det svåra för mig är att hitta bilderna Jag kan föra över dom från kameran till datorn men sen hamnar dom inte på rätt ställe.Det går bra om sonen är där men nu är han på Cypern.Han har visat mig hur man gör,men inte kommer jag ihåg det.
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.
Majvi, gör mappar som du döper till exempelvis katter-08 osv. Lägg den mappen i "MIna dokument" Sen bara väljer du Spara som och lägger in bilden i rätt mapp.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Åh vilka underbara bilder på katterna,,
Lasse har jag ju träffat hos Jaana, men inte dom andra.
essut. har du inte sett zara hos zenitha? jag undrar varför hon nafsar på mina fötter ofta.hon biter inte hårt, men det känns. lasse o zara verkar vara et par. dom är jämt med varann. jag tycker det är jättekul att dom funnit varann.

vilka mysiga bilder
#13 Jag har en väninna här inne som är 74 snart och hon kan ju lära sej.
De där var en dålig ursäkt.Hihi
Söta kissar allihopa.
Jenna
på zara o lasse