VÄRLDENS SÖTASTE bild!!
Trodde jag skulle skratta ihjäl mig. Hur skulle jag mått utan dessa underbart knäppa kattungar mitt i sorgen:) Han ligger precis vid ytterdörren också och reagerade inte alls när människor kom och gick..*skratt*
Jösses så sött.
Vilken välkomstkatt
Men så himla söt och charmig :)
Vilken sötnos =)

Men du milde så söööööt…

Men guuuud så sött 

men gud så söta,men vad har hänt för sorgligt för övrigt,,jag har missat det kanske, förlåt att jag är lite frågvis
#6 Förutom att huskatten gucci dog för inte så längesedan var jag tvungen att avliva min enda lilla plattnosbäbis Julius i fredags och samma dag fick jag samtal av en skadad katt som jag också fick låta somna in:( men där hittade jag ägarna!

Nej men vad sött 
Så gulligt! Tofflor luktar gott!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
ja, hm..hur de nu kan göra de..utslitna o gamla som gatan..hehe
Oj så görsööt han är! Påminner om våran Cornilius hittekattbäbis. De kan verkligen konsten att pigga upp katterna. :) Och det där med vad som luktar gott är relativt.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
vilken helt underbar stil Maggan47
Jösses, man vill pussa godingen på magen ju… snacka om i kors med tassarna :) vilken fin bild!
Hihi ja Jeremy är en speciell personlighet. Hans knassovstilar påminner om min egen exotichonas stilar som liten….
Unerbart. Så synd, att de flesta katter växer ifrån de där häftiga sovstilarna…
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....