"HEMMA"Efterlysning i Malmö!!
HON ÄR HITTAD!! De ringde precis efter jag lagt in denna tråd!
Hej,
Vi i föreningen Rädda Katten passar en katt åt en man som för tillfälligt är på sjukhuset. Inatt stack hon från hemmet, hon blev rädd efter ett slagsmål med en katt som hon råkade träffa i dörröppningen. Stödhemmet har letat hela natten, och hela dagen idag. Lisa är grå med vita tassar och vit mage, lite småmullig efter sin kastreing. Har ett öra som är halft efter ett bråk med annan katt för något år sedan! Är chippad, så vi har ringt polis och djursjukhuset. Lappar sätts upp nu.
Hon är tam och tillgiven, så hon bör ju ta kontakt med människor. Stödhemmet bor i ett äldre hus med stor port, och innan man kommer ut på gatan måste hon passera 2 tunga dörrar, så hon kan fortfarande vara i närheten. Gården är en möjlighet.
Om ni bor i Malmö, nära Karlshamsgatan vid Karlskronaplan, så håll era ögon extra uppmärksamma. Hör av er till mig om ni ser henne, eller om ngn privatperson tar kontakt med en eventuell kattförening.
Mvh Malin
Föreningen Rädda Katten
0733-264678 ,malin@raddakatten.se

Hon e hittad igen!!
De ringde precis, och hon hade hållt sig i närheten!!
Så jag ska försöka hitta ett sätta tt ta bort denna länk, är så glad att hon e återfunnen att jag skakar lite av lycka!!
Tack ändå ni där ute.. !!!

Underbart att höra att missen kommit till rätta:-)

Låser denna tråd eftersom katten redan kommit hem.. 
anebit/medarbetare
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna