Medlemspresentation.
Hej!
Jag heter Eva-Helen Nyström och tycker om vara inne på forumet "Hittekatter". Jag vill därför presentera mig, eftersom jag gjort det tidigare på forumet för "Norska skogkatter" och "Katter"
Vi har fyra Norska skogkatter och en Huskatt. Vi har en liten uppfödning av Norska skogkatter i hemmiljö. Vi fick vårat stamnamn S*Fitnesscats år 2007, så vi har inte tagit någon kull än, men våra planer är att para vår ena avelshona med våran ena avelshane, vi tror mkt på kombinationen och hoppas på mkt fina kattungar. Om allt går som planerat så har vi kattungar omkring slutet av Oktober/början av November. Ni får gärna besöka våran hemsida www.fitnesscats.com src="http://katter.ifokus.se/Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" /> . Vi åker en hel del på utställning med våra katter, även våran vackra huskatt har ställts. Vi tycker det är mkt kul med utställning och jag älskar mina katter. Jag tycker det är mkt trevligt prata med andra människor som har samma intressen. Hoppas att vi hörs, så kan vi "snacka" katttips….

vänliga Med vänliga hälsningar Eva-Helen Nyström
Välkommen och underbara katter.
//Pia

Otroligt vackra katter! Välkommen hit!
#1 Tusen, tusen tack. Här finns många fina katter också. Min mor arbetar ideelt för hittekatter i Jämtland. Vi har 5 hittekatter i vår familj, min mor har 3 st och min bror har 2 st, dom är såå ljuvliga.
#2 Tusen och åter tusen tack. Ni har också mkt vackra katter, många katter som behöver bra hem.
*Mvh Eva-Helen*
Åh, då är hon kanske aktiv inom lilla Jämtkatten? En förening, som behöver allt hjälp…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#4 Ja, det stämmer, det är jämtkatten. jag har deras länk på min hemsida. Jag brukar själv vara där så ofta jag kan och hjälpa till, då jag är hemma i Östersund. Evy ( föreståndaren) är super bra, hon ger hela sin själ till katterna.
*Mvh Eva-Helen*
Vilken trevlig presentation du gjort! Urtjusiga kissar! :)
Jämtkatten har tidigare varit månadens katthem här på Hittekatter iFokus. En slags tävling där medlemmarna röstade fram det katthem de ville skulle lyftas fram lite extra.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
#6 Tack snälla. Vad roligt att jämtkatten fick komma "lite extra" i fokus förra året. Jag vet hur mkt hjälp dom behöver, liksom alla andra katthem. Jag ska åka upp till Östersund i Augusti och hälsa på dem, då ska jag ta med lite smått och gott, som dom kan behöva. Tack för att Ni ALLA som ställer upp för Hittekatten ger av Er hela själ, för vi behövs allihop. Jag har planer på att i framtiden då jag är färdig sjukgymnast starta ett eget katthem för hittekatter, där jag får hjälpa till med det jag kan bidra med. Det ser jag fram emot.
Mvh Eva-Helen S*Fitnesscats
Ja men bra med en jämtlänning till.
Söta kissar.
Sparar din banner ska lägga den på Jömtlandssidan., på hemsidan
Jenna
#8 Tackar, vad trevligt med fler jämtlänningar här på iFokus. Du får gärna spara vår banner och lägg in den, tusen tack.
Mvh Eva-Helen S*Fitnesscats