Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 1392 ggr
Kat08ja
0

Ayasha

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är det hög tid att Ayasha får en egen tråd eftersom hon snart blir bokningsbar ;) Detta är fortsättning på Online förlossning och Aishas ungar. (sonen Delsin har också en tråd som heter Delsin växer) som många säkert har läst så kommer Ayasha från ett vanvårdshem där ägaren hade flyttat och lämnat 10 katter i lägenheten varav flera dräktiga honor. Ayasha kom hem till mig i mars-08 och den 23/3-08 födde hon 7 små bebisar tyvärr så dog 2 bebisar 1 tjej och 1 kille. Nu har bebisarna flyttat till egna hem och snart är det Ayashas tur. Hon har tid för kastrering på onsdag så jag ska åka med henne. Efter kastrering blir hon bokningsbar =)

Ayasha är den keligaste katten jag träffat. Hon spinner innan man klappar henne jag behöver bara titta åt hennes håll så börjar hon att spinna =) hon är lugn, kelig och jättesnäll och har nyligen blivit kär i min katt Hugo Boss =) Hon hänger efter honom hela tiden.

Ayasha

Ayasha och Hugo Boss pussas

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=6efd7a0b-8acf-4606-90dc-2a18f43fec37&Filename=Ayasha&Hugo Boss pussas.JPG)

Ayasha och Hugo Boss kramas

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=05857618-816e-4349-8a3b-660db2ba697e&Filename=Ayasha&Hugo Boss.JPG)

Jenna-Gun
0

Jösses vilken goseboll.

karins
0

Ayasha är minst lika söt som hennes ungar!Kyss

emjon
0

Jättefin är hon och den lilla tösen blir nog ingen långliggare på hemsidan utan får nog fort ett hem.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Kat08ja
0

Jag hoppas att kastreringen går bra imorgon.

Simson
0

Vilket härligt kärlekspar!!! Som vanligt med underbara kort!! Kyss

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Ayasha är så otroligt vacker å vilket radar par som gosar :-)

essut50
0

Åh va Ayasha är vacker.Kyss

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Kat08ja
0

Ja dom är helt nykära *fniss* så himla gulliga tillsammans. Delsin däremot är kär i mig. Han sover bredvid mig, sitter i knäet när jag sitter framför datorn och vill inte bli lämnad ensam :)

Kat08ja
0

Nu är Ayasha kastrerad mer kan du läsa i min blogg och nya bilder finns i bloggen:) http://katjafoto.webs.com/blogg.htm

Kat08ja
0

Ayasha har vaknat och mår hyfsat bra :) lite vinglig fortfarande

Jenna-Gun
0

Lillstumpan

MariannE11
0

vilka pärlor…. bra att operationen är över….nu får ni pyssla om varandra…..

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Kat08ja
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu ligger Ayasha som bokningsbar på Akutgruppens hemsida www.akutgruppen.com Vi behöver hem/vuxna katter :)

Lilla gumman. Hon mår bra som sagt hon vaknade tidigt igår var lite vinglig först, men sen piggnade hon till sig. Hon har fått mat nu på morgonen. Hon var jättehungrig och glad när hon såg att det var jag som kom.

Sä här trött var Ayasha igår

Lilla sötnos sover

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=cdb0cd86-dd0b-4f3d-bc16-1ff176ac6a1f&Filename=Ayasha 2.JPG)

Lilla gumman

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=1c201004-17c5-4eae-8c6a-cf06d39e1006&Filename=Ayasha 3.JPG)

Hawknestgrove
0

Naaaa så gullig…. med liten nalle…….IDE!!!!!!

KArin och PIa, jag PM:Ar er!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Kat08ja
0

#14 Fick du en idé nu ska du virka lite? =)

Hawknestgrove
0

Hehehehe! Hemlis…….

Kat08ja
0

Jag får inte bort Ayashas stygn efter kastreringen. Jag ringde till veterinären och hon ska hjälpa mig på onsdag. Jag har tagit bort stygn förut, men nu sitter dom åt jättehårt. Dessutom blir Ayasha sur när jag försöker lägga henne på sidan/rygg går nog bättre när veterinären hjälper till =) Fick en tid på onsdag denna vecka.

mymlanbus
0

Vilken tur att det finns veterinärer som kan hjälpa till när man inte fixar det själv!

Jag skulle inte våga ta bort stygn själv… :) du är modig !

Va fin hon är Ayasha :)

===

Hawknestgrove
0

Åh, syddes med såna som inte smälter bort, alltså…..

Kat08ja
0

Ja, Ayasha är jättevacker =)

Ja, hon syddes med såna som inte smälter bort.

mymlanbus
0

Shimena, min katt-tjej fick stygn sydda på insidan av magen, man behövde aldrig ta bort dessa… som tur var… jag hade aldrig vågat :(