Jag måste bara få visa ;)
Ragge är en katt som verkar vara svältfödd på kärlek. Ingen hade blivit mer överlycklig än han om alla människor hade en känguru pung där han kunde sitta hela dagarna.
Grannen var över igår, och nej, ingen pung på magen har hon, men vem behöver det när ryggen fungerar lika bra som madrass ;D

Åh va fin han är
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Vilken kelgris! :-*
Snygging
ja, han är så kelig att han blir dryg och man blir nästan irriterad på honom.
Men uppe på annika låg han bra, ända tills han höll på att knäcke hennes rygg ;)
Vilken snygging =)

men gudars skyming vilken goooing!!!
Mmm, en riktig kelgris :)
Synd bara att jag känner av min allergi när han ska gosa med mig :( Det fungar så länge han inte är uppe i ansiktet på mig. Sover alltid bredvid mig och skriker när det är läggdags.
Nåde mig om jag inte kommer när han meddelat att vi ska gå och sova ;)
Funderar seriöst på att sy en egenhändig bärsele till honom, så kan jag gå runt med honom på magen ;D

Nemen vilken sötnos
Så gosig han verkar vara!
#7 Haha det skulle han nog uppskatta! 

jättego!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

En sån gosekise! 

såååå lik min "gamla" katt Frida som kom till oss som hittekatt 2000. Hon försvann för oss för 3 år sen, lika plötsligt som hon kom. Men vi fick flera jättegosiga år tillsammans
Alla djur behöver någon som bryr sig!
#7 Ta en stor tröja å vik upp sy så det blir en kenguru påse
Så fick jag göra åt min första orientalkatt,jag bar henne på magen tills hon kände sej trygg i hemmet. Det är faktiskt väldigt bra att göra så. Men det där är ju en stor katt så det blir nog bra tungt.
ja, herr tjockis är inte direkt fjäderlätt ;D
hehe sicken kisse :) gullig som tusan va han ju med, åh en kelgris på söt blir ju bara helt underbar.

Hihih vilken goding 

Tittar åter igen på bilden..o blir alldeles till mej..vilken goooodispåse!!!