Hejsan alla underbara människor!
Hejsan mitt namn är *****. Jag ska snart och bli kastrerad och få min andra vaccination. Jag kommer ifrån en man som inte alls var snäll mot mig och mina kompisar och en dag kom en tjej och hämtade mig. Jag visste att vi skulle få det bra, fast att tjejen verkade ganska kattgalen ;) så ja gick in i hennes bur av mig själv. Med mig hade jag min kompis, han var ganska sjuk. I en annan bur satt min "pappa" han som tog hand om mig när vi hade det jobbigt. Han var väldigt sjuk. Så sjuk att vi aldrig mer fick se han mer. Vi vet att han är på ett bra ställe nu för det har dom berättat för oss. Våran "husse" skadade honom så mycket när han skyddade oss att han inte får vara hos oss längre. Vi önska så att han kunde vara här!
Jag och min vän vill tacka er som hjälpt oss till ett mycket bättre liv. Här får vi sova i sängen och ha en ren låda. Och vet ni vad? Vi får mat här. Och det är lyx för oss. Varje minut är en tacksam minut. Vi älskar livet nu. För första gången :) Tack alla ni underbara människor som hjälpt oss till ett bättre liv.
Ska berätta en hemlis :) Min nya matte har haft mig på gräsmattan idag och ja bara låg och njöt i solen. Jag har fortfarande ett litet sår på benet men jag är snart helt frisk. Tack vare många av er!!!
Massa nospussar och en massa kärlek till er!!
Ps. Kan ni gissa vem katten är ;)

hejsan va underbart att du fåttdet bra och att du slipper bo hos den där gubbtjyven
Ska du inte gissa? :)
Kommer inte på vad kissen heter.
Men han har fått ett paradis i allafall..
Nospuss från Jenna
Hm Kan det vara Engla, då vännen är en han.
Underbart att de fått det så bra nu. Skickar nospussar tillbaka.
//Pia

Siri?
Så lik min Sessan. Samma färger och samma prick på nosen.
Sessans mamma har också farit väldigt illa, hon kommer från en kattsamlare. Sessan är född här och än så länge är hennes mamma här också.

**Jag beundrar dig för att du vågar och orkar hjälpa!
**

Så otroligt varm inombords när jag läser hur fint du fått det, kisse…..otroligt bra jobbat!

Kommer inte på vad detta är för kise..Men härligt att han fått det så bra nu!
men nu måste ni gissa? :) E piise ni inte sett innan som varit i ett väldigt dåligt hem… jag kan säga att en av er varit nära
Kan inte.
Jenna:(
Tyvärr jag vet inte :(

Max?
nej men det är ju engla :)

**Engla hade ju någon redan gissat på?
**

#15 det var ju därför det var så nära….
bra historia!
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
o vad härligt att läsa jag blev alldeles tårögd igen :) Så skönt att hon har fått det så himmla bra ser så nöjd o belåten ut med :D du är värd en stor puss på kinden o en mega kram! för allt jobb du gör :) det värmer i hjärtat på alla kattälskare
Tack Ledin;)
Så fin hon är och vad roligt att se henne på bild. Behövde lite solsken just nu. Kramar
Bullseye
Så söt hon är. Du har gjort ett fint jobb vännen
//Pia
Så fin hon är nu!!!!! Hon söker ett bra hem, förstår jag? Använd den berättelens du har här i annonsen om du sätte ut på Blocket, i loite modifierad form……
KRam på dig Sofia!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Så fin berättelse!
Vanvårdsfallet med 3 katter som du hjälpte kommunen med varav en så dålig att han inte kunde gå (bl.a. brutna ben) så att han fick somna in…. eller hur?
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Härligt att höra att det går så bra!