Så tacksamt...
Hihihihi gud så gullig marodör.
Sätt plastblommor i lådorna vetja.
Hon tyckte kanske inte den sortens blommor, sen i gengäld så slipper du en massa bin och annat på balkongen… *ler* Ha det underbart
Ta hand om varandra *ler*
Cina
Det var blommor i lådorna. VAR… *grrr* ;D
Hihi känner till det där.
Haha..vilka söta bilder :)

Haha! Då är jag inte ensam om det problemet =P
Så snyggt! Tacksamt att sätta blommor!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Vilka härliga bilder…hos oss är det katterna som får agera blommor..riktiga växter är ingen ide att köpa till vårt hem

Hahaha..Blommor vad är det, sådant vi kisar gärna tuggar på..lr. så är de i vägen när vi ska titta ut genom fönstret och då är det lika bra att riva ner dom. Hälsar katterna härifrån
Den där skot-hönan har till och med roat sig med att gräva runt i lådorna och dekorerat mitt balkonggolv med jord.
Fönstret i vardags rummet är det ett enda stort eko av blomlöshet. jag har helt enkelt tröttnat på att damsuga eller plocka kruk skärvor minst 2 gånger i veckan :/
Ja, vem f*n kan ha blommor? Jag har vå när de inte är på sommarlov. En rosengeranium, för den går inte katterna på, de tycker den luktar illa och en jättestickig kaktus.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Nej, istället för fina blommor fick jag prydnads katter ;)
Ni får göra en egen blomlåda till katterna istället, en stoooor kartong med gräs i, kanske några goda blommor också jag kan lova att ni får tacksamma katter och kanske en hel blomma
Fast annars är det snyggt med "rörliga" blommor.