stockholmstips
Skulle vilja ha tips på bästa mat/fika/glass ställe. Och tips på vad man kan göra mellan den 18 och 24 juni… Gärna var man kan dricka den godaste latten=)

Godast glassen finns nog på Stockholms glasshus..Dom har en hemsida så du kan googla på dom.. :]
glass stället på söder.. jag vet inte vad stället heter men gå den trånga gatan där alla turister går. Dom gör strutarna själva :)
Oki. Gärna mer tips haha
#2 låter mer som om du menar Gamla Stan, Västerlånggatan?
Absolut godaste glassen hade Pipers Glasshus på Kungsholmen men tror de lagt ner (hittar inget på webben). Stockholms Glasshus är jättebra med, Lejonet och Björnen mycket god med.
Trevlig restaurang med bra priser om man gillar grekiskt är Esperia på St Paulsgatan 17, på Södermalm. Sen har du ju fullt med pubar och sådant runt där att gå på efteråt.
Är du i gamla stan och går så är restaurangen närmast Järntorget på höger sida på Västerlånggatan trevlig, väldigt goda pizzor. Fiket som ligger på torget, till vänster när man kommer från Västerlånggatan är Stockholms äldsta fik med.
Allra bäst att uppleva stan är ju att gå runt och gå in där man tycker det verkar trevligt.
Haha oj jag menade gamla stan ;P
Snyfffft…. Jag längtar hem, när ni skriver sånt!!!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

#6 Det är bara at låta flyttlasset gå