vältränade katter ;-)
Den hår videon var så himla kul
Kolla här för ett gott *s*
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

den va jättekul.dom tycker kanske om att springa

Vad festlig den ena är som står kvar på golvet med bakbenen!!! =)
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Man kanske skall fundera över att köpa löpband istället för motionscykel så kan katterna använda det också??? =D
*3 ja visst de skulle kunna va en ide' tror Mojje skulle va den som bara använde framtassarna medan Busan nog skulle springa för glatta livet *s*
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

vilka sportdårar…..
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Jag och Atos skulle vara de som stod bredvid och skrattade… =)

Hm jo jag vet en kisse som verkligen skulle behöva träna lite inför beach 2008..

Simson e du som jag, har kraftig benstomme?
Jag var och spelade testmatch i innebandy idag. Lade av för 1.5 år sedan och det kändes att man var lite off. Men mitt lag som bestod av tjejer från de yngre lagen, två gamlingar och två ordinarie vann med 6-0. Det var inte illa minsann, e stolt men frågan är om man kommer ur sängen imorgon
//Pia

#9 Nja kraftig benstomme?? Snarare varmt i garderoben… 
Grattis till vinsten!!! Det var inte illa spelat!!!
Hm kanske något för lilla Esther som har så tjock päls….. säger husse.Jättekul film!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Haha det gav en skrattsund!
Det skulle vara nått för Sverker.

#14 Ja, det är "bara" tjock päls på Baffe också…hihi och mycket kraftig benstomme förstås…
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Personligen är jag inte överviktig. Däremot är jag för kort för min vikt. Med andra ord lider jag av underlängd
Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se
Rund är en form. En fin form. Hälsar Isther… Förlåt, Esther….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....