Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 414 ggr
[sofia-85]
0

Blir lite trött ibland

Alltså nu har ja tagit ledigt för att en skulle komma och kolla på kattunge och jag ska köra två katter till Uddevalla idag men hon som skulle komma ringde nu och kunde inte av nån anledning och de vi ska möta upp har inte på mob så ja får inte tag i dom och vi har inte bestämt nån tid. Detta e ju min enda lediga dag just för detta… Ja förstår att det kan komma saker i vägen men då hör man väl av sig i tid. Ja trodde de skulle dyka upp nu vid tio och så ringer dom och säger att dom inte kan när dom ska vara här. Jag hade ju kunnat jobba idag och varit ledig en annan dag..! Suck suck suck

Sidentass
0

usch..så trist..förstår att du känner dej både arg o besviken..så betér man sig bara inte…det hör till allmän takt o ton att man hör av sig i tid vid förhinder..

Ledin
0

trist, och mycket svagt. Dom kanske inte var så himmla intresserade, för här om det gäller djur så ser vi till att åka å den bokande dagen man ser ju fram måt det. Iaf hela våran familj även när det har gällt en häst å det är typ bara jag å dottern som gillar do mså ser dom övriga fram måt det å förbereder allt som ska göras.

emjon
0

Förstår din besvikelse och det är inte direkt kul när de ringer så sent. När vi avtalat tid med en intressent på våra jourkissar så dök han inte upp och meddelade inte heller att han inte skulle komma.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

[sofia-85]
0

Som tur var hörde hon av sig då mobilen dött :(

Så nu har ja varit och lämnat dom.. SorgligtGråter. Pollita och Flingan fick flytta tillsammans och det e jätte bra :) Skickade med en massa saker med. Bl.a Pollitas favoriter punkbollen ;)

Puma77
0

Ha ha vad snällt av dig att hon fick med sig den;) Eller hon kanske vägrade släppa taget om den.Flört

Lite sorgligt måste det vara när de åkt nu men du har ju huset fullt annars ändå.

//Pia

[sofia-85]
0

Ja huset är fullt det kan amn säga :) Ja ville bara att de ska få det bra och de vet ja att dom får :) Ja hon fick med den gamla slitna den ville hon inte släppa och en ny. Gjorde samtidigt reklam för KKS så dom kommer nog köpa fler därifrån :)

Hawknestgrove
0

Ja, hopplöst med sånt folk. Hoppas du får avsättning för dina små nu!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....