Hittekatter iFokus

Hittekatter

Läst 2052 ggr
Dakrish
0

Redovisning för Motor

Här är nu (äntligen) redovisningen åt Motor.

Om jag har fel uppgifter eller har glömt någon, så säg till, det ska givetvis fixas.

Jenna-Gun
0

Snyggt redovisat.

Jenna

Faxlin
0

Det var nog den snyggaste redovisning jag sett någon gång.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Dakrish
0

Du ville ju ha en bild på buren, Åsa, så här är en!

Dakrish
0

Och tack! Syns det att jag gått Information och Layout? ;-)

Puma77
0

En precis likadan som jag har;)

//Pia

Dakrish
0

#5 Inkluderat slapparen? ;)

Puma77
0

Ja jag har två andra slappare istället. Svarta lakritskolor.Flört

//Pia

Dakrish
0

Hihi, de måste vara svåra att fånga på bild!

Puma77
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ser du dem? Hi hi. Detta kort togs efter några veckor efter att Tudor kom hit. Thindra kunde inte släppa in honom i närheten men med vägg mellan så gick det allt *fniss*http://hittekatter.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=1c5e89f1-0a35-4172-a2a9-49a493d1e0df&Filename=thindratudor.jpg

//Pia

Hawknestgrove
0

Ja ,jag håller med. Jättefin redovisning. KRam på dig tjejeen, och låt oss se till, att din lille Motor får ett bra hem!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Hawknestgrove
0

Dakrish
0

Ja, vi har kommit en bit från där vi började, inte sant? Att han varit här så kort tid… liten, känns som om han varit här alltid…

(Och om det var något specifikt du menade, så hängde jag inte med, förlåt.)

Hawknestgrove
0

Nej, absolut inte. JUst bara detta, att du förbarmade dig över en liten frusen stackare, som hade frusit ihjäl annars….

Dakrish
0

Ja, tror inte jag kommer kunna glömma bilderna av Motor bakom busken. Han såg ut att bara nyfiket leka med allting, men så skygg han var. Hade förberett mig på att lilla skyggisen skulle klösa mig hela vägen upp till lägenheten, men han satt ju stilla och tyst i famnen på mig.

Fast det märks nu i efterhand att det tog honom ett par veckor att få upp orken ordentligt, för han sov ju mesta delen av tiden. Och var hungrig. Och skulle absolut inte vara ensam, alls. Icke, inte ensam.

Från ~2.5 (gissar jag, vågen var ju på 1.7 när han hoppade av) kg till 3.9 på dryga sex veckor (är det väl nu?), det är inte illa. Han har lugnat ner sig lite med maten, men är väldigt bestämd på när det ska ätas. Kl 5, 9/10, 15, 20 och 23 vill han ha mat. Gärna vid 01 också. Dvs, han har tappat ett eller två mattillfällen redan.

Faxlin
0

#3: Den var fin och med en sådan snygg misse i också :-)

#4: Japp det syns :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Dakrish
0

Ja, posera, det kan han. ;)

anebit
0

Jättesnygg redovisning!

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Hennum
0

Den redovisningen var fasligt fin!

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Dakrish
0

Lösningen heter PowerPoint. ;) (Och sedan föra över till pdf-format.)

Hawknestgrove
0

Hm… men kan man föra över till PDffiler, fast man inte har stora dyra Adobe programmet?

Hennum
0

ahadu! powerpoint! att jag inte tänkte på det? :P har aldrig ens funderat över att man skulle kunna använda powerpoint till annat än powerpointpresentationer på föreläsningar osv.

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Dakrish
0

Gunilla:

Jupps, det kan man. Man använder antingen ett program man laddar ner från microsoft hemsida eller ett program som man laddar ner från www.download.com. Jag använder det senare. Går in och klickar "Skriv ut" och skriver ut till den "skrivaren" som konventerar dokumentet till en .pdf fil.

Hennum:

Jag gjorde den i Word först och insåg sedan att formatet skulle bli fel. Bytte till Powerpoint och insåg att .pptx inte går att ladda upp här, så jag konventerade till en .pdf fil. :)

Hawknestgrove
0

Vad heter det programmet? Antingen Microsoft elelr Download? Spelar ingen roll vilket

Dakrish
0

Jag använder Click to Convert II från dowload. :)

MorganP
0

Denna brukar jag använda mig av online, fungerar upp till filer på 2 mb

https://www.pdfonline.com/convert_pdf.asp