OT skattepengarna
Såg att mina pengar har kommit idag på mitt konto..
Så nu har jag bokat en London resa i slutet av Augusti för mig och min son…..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Grattis.
Jag betalar 200 kr extra i månaden i tron att jag detta år skulle slippa restskatt. Hm nja det sket sig. Fick lika mycket i restskatt som förra året dvs 2000 kr. Men tänk om jjag inte betalade in dssa 200 då. Jösses vågar inte ens tänka tanken. Så här blir det ingen resa.
//Pia
Tycker synd om dig
. I mitt fall så får jag dra av mina arbetsresor som kostar jätte mycket per år.

OK…. satt vid 12slaget o väntade på mina….. näst intill läge att pressa bort dottern från min bankdator…
… vore kul att se mina… det är rätt mycket men nästan allt går åt till gamla räkningar….
… jag som skulle bygga rastgård…..minska på mina skulder o unna mej något….får se vad som är över sen… fast när mina barn är med sin pappa på semester kanske jag badar i pengar igen….fast blommor till trädgården är ju fint det med….ska genast gå upp o se om datorn kan erövras…väntar sen ivrigt på en liten kattfamilj…. hoppas de är infångade o redo för resan hit…
tänkte lite på det här med skattepengarna det jag läste någonstans så lät det som bankerna tänkte hålla lite på VÅRA pengar… det ska dom ge sjutton i att tjäna pengar på mej….
nä upp o kolla var det ja……..
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
Håller tummarna att du har fått dina idag oxå…Förstår att du är sugen på att handla för dom..
Hoppas katterna kommer ikväll till dig.

trevlig läsning var det….
… fast räkningarna var så stora att jag sköt på dom till lite senare… kom på att jag faktiskt spenderat lite pengar till mej själv..
…löparskor till i morron kväll….2 par byxor o lite oansvarigt traderaköp….
ska fundera på var pengarna ska ta vägen…. för dom MÅSTE väl spenderas?….
stackars dej Puma…. inget kul att få kvarskatt… borde vara förbjudet tycker jag… trodde jag skulle få plus minus noll för jag trodde jag betalade för lite skatt…
A-kassan drar alltid för lite tyvärr men jag har ju jobbat också. Som tur är jobbar jag en hel del nu i sommar så jag kan spara ihop till dem. sen bor jag tack o lov billigt.
//Pia

hoppas du får bada i pengar nästa år…bra att du annars är billig i drift….
min bror får tillbaka så sjukt mycket iår (över 50 000) och jag får betala, fan vad orättvist! o jag her inte ens ett jobb. (morr morr morr)
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
Här blev det precis till ett gruslass.
Så gården blir fin.

ugh :O
Varför har ni redan fått dom :O
Vill oxå ha : (
Haha, de har fått mina och Pumas pengar. JAg betalade in 5000 sura prutt förra veckan. Får ALLTID kvarskatt. AFA drar för lite. Men eftersom jag vet om det, så kommer det aldrig som en chock
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

o jag fick mina också:_) Nu ids jag inte att hämta mina koder, så i morrn går ett litet bidrag till ett kattkonto!
#10 Deklarerade man innan ett visst datum i maj, och angav ett konto nr ska man få sina pengar innan midsommar. Både jag och syrran har fått våra idag.
Ska försöka spara en del till kommande kostnader, men samtidigt vill jag unna mig själv lite. Blir nog lite prylköp på Tradera.
Medarbetare på jack russel terrier
Jag skall kolla i morgon om det har kommit några pengar. Blir inte lika mycket som förra året. Bara dubbelt så mycket som Essut fick. Skall betala Sarah flytt hem igen och lite nya kläder till mig.

Jag gjorde det.. Hoppas dom kmr snart..
För de hade banne mig inte suttit helt fel ;D
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#16 min älsklingsartist..Tack så mycket..
jag har med fått mina..lite till sommarn iaf=)