Kattungar
Hej alla kattälskare!
Min lilla Zera hann bli rund om magen innan vi hann å sterilisera henne. Idag fick hon fyra juvliga små troll. Ena är grå, en annan svart och de två sista svartvita, som mamma. De kommer att växa upp i hemmet med mindre barn och stora hundar, (om allt går bra, dem emellan) och är ute på vår gård då de blivit äldre. Känner någon här för en liten kissebebis, och du bor "kattvänligt" får du gärna höra av dig till mig. frisegarden@hotmail.com
Mvh/Therese
/Therese.
Medarbetare på Arabiska Fullblod och Westernridning iFocus
Du får nog annonsera på andra sajter.
Här har de flesta husen fulla av kissar.

Förstod nästan det. Men såg ändå att nån sökte ny, så jag tänkte: Försöka duger!
/Therese.
puttar upp Hoppas du hittar bra hem till de små och kräv att de blir kastrerade!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
söta kissar :) ja du gör så rätt i att visa upp dom gör så på katter (ifokus) ser att du har en skettis på bilden med så lägg ut dom där oxå :) Och ha som krav att dom ska kastreras o givetvis bra hem med :) blocket.se är alltid bra att lägga ut anonner på kattungar får lätt nytt hem men ta betalt för dom inte gratiskatter för då kan dom lätt bli slit o slängkatter.

Åhhh…vilka goingar! Annonsera gärna på spinn också..håller tummarna för att du hittar riktigt fina hem till missarna!
Hoppas du hittar bra hem till katterna. Lycka till! :)

Tack så mycket, allihop. Vore det inte för att vi redan har 9 katter skulle jag givetvis behållt dem allihop. Och hittar jag inget bra hem så är de självklart välkomna att stanna. Hoppas förstås på att nån annan vill ge dem all keltid också som kan bli lite tajt med alla dessa. Men, men. Tiden får väl utvisa.
Tänkte de små liven skulle få "vakna" lite mer och sen lägga ut lite bättre bilder, så kanske nån här smälter (ofrivilligt) ;)
Undrar samtidigt om ni här har koll på hur snart efter förlossningen man kan sterilisera? Vill INTE missa en gång till…
/Therese.

#7 sterilisera när de slutat amma, borde funka bra,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
o ge henne p-piller under tiden det går bra att dom äter det under tiden dom ammas sen kastrerar du henne :)

Hej!
Kastrera och id-märk henne när kattungarna har flyttat. Det blir bäst så, inte kul för mammakatt som har en ihop häftad mage, med massa störiga kattungar som kliver på en och vill dia!
Glöm inte bort id-märkningen!
8an och 9an har gett dig toppenråd. Då klarar du dig. SKULLE olyckan ändå vara feamme, så kan du kastrera även när hon har blivit parad, bara det inte går för långt. 6 veckor är normalt den gränsen som veten brukar ta.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....