Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 559 ggr
Hawknestgrove
0

Dagen svalnar....

mot kvällen…. Här inne kan man ju inte sitta. 30 grader. Så nu går jag ut på altanen och pressar och virkar lite. Vi hörs mot kvällen!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

karins
0

Vi har svalare inne än ute. Tänkte ut och pressa jag med..men Sjutsbygds skrotNisse eldar en massa skit..så det är ingen vidare luft ute..host host..fick ta in tvätten oxå så den inte blev svart. blä på honom..

Kusten
0

Svalare även här inne men ändå så varm så man dånar. Katterna ligger utsträckta på golvet, en på diskbänken. Funderar desperat på att sätta mig i kylskåpet men tror inte jag får plats..

Simson
0

#2 En sommar för några år sedan satt jag med ryggen i en öppen frysdörr. Då var det varmt!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

essut50
0

Tänk er att jobba inne i den här värmen och när man öppnar balkongdörren och alla fönster så går dom boende och stänger, dom säger att dom fryser.Gråter

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Puma77
0

Idag har det varit varmt minsann och den började inte bra. Först funkade inte mitt passerkort så jag kom inte in på sjukhuset. Sen kom jag inte in på städcentralen då det inte funkade där heller. Väl inne skulle jag hämta nya kläder vilket visade sig att det inte fanns byxor i min storlek så snacka om att jag fått bada i ett par 90-100 kgFundersam

Sen på mitt område var det skitigt så jag har fått gno som en galning. Svetten började rinna i pannan så jg blev skitslut. Väl hemma så var jag så trött så jag slocknade i sängen med Thindra. Innetemperaturen ligger på 24 grader här hemma och det är öppna fönster som gäller. Söööönt. Hämtade även fläkten från källaren och Tudor var lite misstänksam till en början men nu gillar han den. Thindra tyckr om den och har legat i sängen nu där den kommr åt att blåsa. Isbitar i vattnet har det fått och det var en uppskattad leksakFlört

Lider med dig essut.

//Pia

Hawknestgrove
0

Ja att jobba i den här värmen är inte något som ajg traktar efter. Stackars er…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Faxlin
0

Usch för att vara tvingad att vara i värmen. Jag smiter ner till datorn i den svala källaren med jämna mellanrum. Sååå skönt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jenna-Gun
0

Sitter i källarn vid datorn, då jag inte får bli varm o svettig. Det skadar mina ögon.

Men det är svalt o skönt här. Det tycker kissarna oxå så det är invation här nere.

Jenna