Liten värld ; )
För nån dag sen så hörde en tjej av sig och frågade om jag kunde transportera en hamsterbur?! till sthlm när vi skulle åka ditt.
Ja inga problem : )
Kände igen hennes namn, ååh hon bodde på den adressen jag kände igen namnet ifrån.. ; ) ..
Det visade sig vara Sveas gamla matte : ) ..
så Linda-Lou här inne är Sveas första? matte.. : )
På lördag ska dom få träffas igen efter ca 2 år ..
ville bara berätta lite solskens historia ;)
Vad roligt :)
Jättekul
Kram Jenna:)

Ja det ska bli jättekul. Historien om henne är minst sagt knasig. Det var ju en kvinna som avlade på huskatter och hade 2-3 honor och 2 hanar okastrerade. Jag kände att jag ville göra en god gärning då jag såg att det var för henne i vinstsyfte som aveln fortgick och utan en aning om vilka hon säljer till eller rättare sagt så sket hon nog i det. Jag köpte loss 2 pojkkatter av henne. Den ena av grabbarna blev jättesjuk bara efter någon vecka och jag åkte till veterinär för en grundlig undersökning. det visade sig att han hade en leversjukdom och skulle inte klara en operation i det svaga skick han var. Så han fick somna in och det tog jättehårt på mig. Jag ringde kvinnan för att få en förklaring på detta och påpekade att det var inte okej att föda upp katter på det viset i vinstsyfte då det redan finns massor hemlösa katter. Då säger människan att hon hade en till hona som fått ungar och jag kunde ju få en i kompensation för den andra. Jag blev minst sagt arg men visade det inte för henne utan jag tackade ja då jag inte ville att katten hamnade i fel händer. Jag fick hem henne och hon fick snabbt hem hos Ciiviics kompis. Där döpte hon henne till Svea. Som sagt en solskenshistoria. Jag har som tur är inte sett att kvinnan säljer kattungar mer. Puh.

Jag längtar till på Lördag….=) Tack snälla Ciiwiic att du delar med dig av erat liv och att jag får chansen att träffa min lilltjeja igen efter så lång tid.

Luuungt : ) …
kan vara roligt för Sveis oxå : ) ..
Inte för att hon kanske bryr sig så ;P men ja :P
Så kul1 Världen är bra liten ibland…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....