Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 797 ggr
Kat08ja
0

Godmorgon!

Katterna väckte mig kl.06.30 och jag kan inte somna om :) Nu leker dom för fullt. Jagar barbiekläder och morrar haha…Imorse lekte dom med mina strumpor.

/Kram:Katja

MariannE11
0

jag ramlade just upp…. huvudet känns inget vidare än men hoppas på att få igång hjärncellen ändå….

Bruno vankar av o an o minns inte att han får mat titt som tätt….det sista jag minns igår var att han hittade ett värmeljus på batteri som han hade ner på golvet o spelade landhockey med….trodde aldrig att en sådan liten sak kunde låta så mycket…. fast den gled väl bra…

jag slapp gå ut med hunden idag… kan det vara för att det är mors dag kanske?….hoppas den trenden fortsätter även fast jag gillar att vara ute med honom…

solen skiner från en klarblå himmel… idag hoppas jag på mycket slappa och kanske få rita äntligen…

hoppas alla får en bra dag!

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Kat08ja
0

#1 Men lilla Bruno så han leker ;) Är det mors dag idag du ser jag har noll koll hihi…Fast jag brukar ju få två morsdagskort av min dotter en på svenska och en på finska. Dom firar 11/5.

Gullig är hon iaf min dotter som ritar kort till mamma :)

MariannE11
0

nedrans ja….. det är lätt att komma ihåg att jag själv ska firas… men MIN mamma då… jaja… ska ringa henne sen o smöra lite….Glad

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Kat08ja
0

Ja, och min mamma också hihi…:)

Jenna-Gun
0

Ja inte blev det sovmorron här inte.

En av katterna hade fått in en fågel.

Så jag fick jaga den runt i rummet och få ut den igen (oskadad).

Så då var man klarvaken kl 6.

Annars ska vi göra klart rabatterna i dag.

Ha en fin dag.

Kram

essut50
0

Nu har jag ätit frukost, så nu är jag redo att åka till Eskilstuna för att köpa ram till Blå Katten..Om jag orkar förståss ska jag väl tilläga. Solen skiner här men det blåser ute fortfarande.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Hawknestgrove
0

Småkallt. Ingen värme.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Inge-elsie
0

Har firat mors dag med mamma. Mina systrar kom och gav henne blommor. Så det var bra, enda klagomålet var när skulle hon äta. Hon är som katter tänker bara på mat. Jag glömde Puckot som fyller 8 år idag. Men hon skall få tårta sedan när hon vaknar. Imorgon skall mamma till sjukhuset igen för operation. Men hon är mest bekymrad för att hon inte får någon mat.

Kat08ja
0

#3 men, lilla mamma :) Hoppas det går bra.

Jenna-Gun
0

Jag firar dessa två kissar oxå i dag.

GunillaH s kisse

essut50
0

Grattis Esther och Puckot på eran dag.

Själv har jag firat min dag i Eskilstuna med kaffe och en bakelse alldeles ensam. Köpte mig en väska igen, nu när Milou har kissat ner mina här hemma.Gråter Har lärt mig att inte ha nånting på golvet längre.

Hawknestgrove
0

Åh, Esther tackar i förskott! i morgon blir hon 5 år, lilla rultan!

Inge-elsie
0

#11 Puckot tackar så mycket. Hon har gömt sig i garderoben igen. Hon matvägrar. Vill inte ha dietfodret. Måste ringa vet på tisdag då jag kommit hem från sjukhuset med mamma. Puckot fick grädde som hon inte ville ha.

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Hawknestgrove
0

Skall vara 26/5. Antar, att det är jag som gett dig fel siffra.

http://www.lonely-knight.com/pri/ljus/djurljus4.htm#L50

Jenna-Gun
0

Ok då var jag ju ute i god tid då.

essut50
0

#13 På tisdag kommer lite annat foder till Puckot på posten. Samma sort Pontus fick för sina kristaller. Om hon äter det kan jag möta Magnus på hans jobb på onsdagsmorgon med resten av fodret…