hittekatten
nu har jag pratat med matten och katten ska vara här en vecka från nästa vecka, det ska bli jätte mysigt att hon kommer hit igen
Har nog missat tråden om denne katt. Vad heter tråden där du skrivit om honom tidigare? Alltid kul att vara kattvakt åt en katt man träffat förut.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Men se där vad kul. Nu får du träffa sötnosen igen;)
//Pia

det är inte den svarta katten ,det är den jag hittade för ca 1 månad sen som har varit ute i 3 månader efter att ha rymt från den tillfällige matten.ochsen fick va hos mig tills den riktige matten kom hem,,,

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

tack anebit och tack emjon , det är på sätt och vis tack vare dig som jag hittade kattens matte,,,
Förlåt Siberlina att jag trodde det var den.
Ok då är det rätt länk ovan då.
Jenna :(

Nej så kul! Så ni fick ett prat till slut i alla fall! Då kommer du nog att träffa den lilla tjene mycket, verkar det som!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

ja hon kommer hit på måndag .för matte ska resa bort i en vecka
Vad roligt blir glad för både din och Kickan's skull för hon verkar trivas utmärkt hos dig.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

det blev verkligen tomt när hon åkte hem
Oh vad kul för och Damn vad lik hon är min Nisse i ansiktet. helt sjukt :)
GUllig så man smälter :)
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
Ja baranågra dagar kvar…..

samantha har du någon bild på nisse. hon är verkligen jätte gullig

tre dagar kvar, siberlina, så är hon hos dig igen…..
Vilken sötnos :)

Jag tror att hon kommer få så mycket pussar så det är ite riktigt klokt. Hon ser ju ut som en mycket pussvänlig tös också, de så man blir pussnödig när man ser bilderna på henne.
//Pia

ja hon tycker verkligen om att man pussar henne, och står jag vid datorn för mycket så blir hon sur..

Klart jag har bilder :)
Här kommer några :)

Nisse och nisses lilla vän, persern Sten Sture. han har verkligen tagit på sig rollen som Pappa

Det är sån skillnad på Nisse nu o innan, han älskar att ligga med magen i vädret o få den masserad, och slutar man så står han och kraffsar med tassen på dig till du börjar igen.
Obs. jag är världens sämsta fotograf och jag vet om det ;)
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
Så lika de är lilla Kickan och lille Nisse….Så vackra……Hälsar speciellt Ebbis-Bebbis-pipis!

ja do är verkligen lika kickan och nisse
du samantha , du är ingen dålig fotograf, jag tycker du tar jättefina bilder.
gunilla , har du inga bilder på ebbis bebbis
Klart jag har!!http://hittekatter.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=9f1df276-95ab-429f-b3d1-266379f53dbe&Filename=ebba2_[320X240].jpgHär var hon liten bebis. Bara ett halvt år

va fin hon är ,gunilla , hur gammal är hon nu…
3 år den 4:e juni….