Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 720 ggr
[sofia-85]
0

Jag behöver en paus!

Jag måste ta en liten paus ifrån hittekatter eller rättare sagt från datorn… Jag har svårt att förklara varför men det har bara blivit för mycket på sistonde. Jag har det ganska jobbigt med min familj just nu. Och med alla katter… Mitt huvud orkar inte tänka mer knäppt kanske men ja har huvudvärk dygnet runt och sover nästan inget. Sov mellan 8-11 imorse. Jag tänker så mycket på allt jag vill göra och det blir bara så mycket. Ni är så underbara här inne och ni skriver så snälla saker att det ja gjort är bra men varför känner ja mig ändå helt hopplös och tom? Varje gång ja ser ordet bild eller bilder så dyker Mel upp i huvudet. Jag tänker på allt hemsk den stackaren gått igenom. Att det finns människor som inget gör, många skulle sitta på sina feta arslen och titta på bara de inte behöver göra något åt det! Och sånt gör att ja mår sååå dåligt.

Tacka alla ni underbara människor som gett pengar för kattbladet och bjuder på auktionerna. Jag har fått in 2000 kr nu och jag är såå glad fast just nu så ledsen samtidigt. TACK! Ja vet inte hur ja ska uttrycka tacksamheten om ni alla kommer hit så kan vi ha kramkalas :)

Ja kommer inte sitta på datorn nu på några dagar bara kolla mailen. Måste ordna detta med Persern. Ni som vill nå mig når mig lättast på mailen mossemarken@hotmail.com Jag kommer uppdatera om Max och Engla på hemsidan. Ja kan komma med en till glad nyhet. De kan nog rädda Max öga :):):)

Puss och kram till alla er underbara och snälla människor där ute! Och nos puss till era katter också :)

Leffe
0

Varva ned. Tänk också på att katten har det bra nu. Att tänka på hur människor beter sig hjälper inte. Det gör inget bättre. Bara värre för dig som tänker. Tänk vad du gör mycket för dessa stackars katter. Undrar om inte katterna tänker så. "Nu har jag fått det bra hos den här människan. Oj, vad underbart"

Puma77
0

Kram vännen. kanske ses på msn eller ngt.

//Pia

Simson
0

Ta hand om dig nu!! Det är dig väl unt!! Inget blir bättre om du går under du också! Vi kan hålla koll på din hemsida. Vårda dig nu så du får krafter. Ge inte bort de små du har just nu. Datorn och vi finns kvar när du har ork att komma hit igen. Är det några som vet hur mycket allt detta med misshandlade katter tar från energikontot så är det just folk här inne så ta du "semester" från iFokus med GOTT SAMVETE!!!

Massor med styrkekramar över cyberrymden!!!

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=0f5783f1-608a-4521-8073-4f74dfdd363a&Filename=Rosor nära.jpg)

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Hawknestgrove
0

Ta hand om dig. Vi ses på torsdag förmiddag. Ringer när vi åker från Uddevalla.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

brutt
0

Önskar dej styrka och allt gott hoppas du kan vila ut ordentligt och snart mår bättre.

maggan47
0

ta igen dig lite, vet hur det kan vara med bilder på näthinnan, men var glad för varje liv du räddat, och dom du inte kunnat rädda, har i alla fall fått ett värdigt slut, och det är du som åstadkommit det, så ta det lugnt, förstår att du har fullt upp, och ska läsa på hemsidan , vet också att du har hemska bilder, bland annat på din hemsida, snälla, lägg in dom till Gunilla för vidare transport till jordbruksministern

kram Maggan47

Hawknestgrove
0

maggan, vet ej om sofia har bilder än. Men Åsa och jag samlar, jag har fått en bild på Dumle och så samlar vi ihop så gott vi kan och skriver in till Svt1 Uppdrag granskning med alla bilder och liknande i bakfickan.

Sidentass
0

Kära Sofia..ta hand om dej så gott du bara kan nu….du behöve så väl tänka på dej själv också…tänk vilka enastående insatser du gjort..tack vare dej är det en misse  som fått slippa plågorna och istället fått frid..han är dej evigt tacksam uppe ifrån de mjuka tassemarkerna..

styrkekram/

Sidentass

helenaroth
0

Tag hand om dig själv nu ett tag, det behöver du för att kunna fortsätta sedan! Du har redan uträttat UNDERVERK!!

Många kramar från mig och mina djurGlad

Darkmoonia
0

Du har gjort så mycket gott, tag hand om dig nu!

*kramar*

Jenna-Gun
0

Ja vila dej nu. Så kommer du tillbaka med nya friska krafter.

Kram Jenna

SallyB
0

Det är viktigt att skratta även mitt i all sorg.
Så här kommer ett litet skrattpiller =)

cat

(U=du, peeld=skalade, it 4 me=den åt mig)

Wiizy
0

Jag håller med alla ovan - du har gjort otroligt mycket Sofia, försök varva ner :)

anebit
0

Ta nu hand om dig själv!  Fyll på energierna!

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

elza
0

sköt om dig

Pysslan
0

Var rädd om dig, du är en på miljonen

Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga  🌺

Hawknestgrove
0

Haha, vilken bild!!!!!!!

MariannE11
0

ta det MYCKET lugnare…..för att orka hjälpa så måste man själv må bra först så att man orkar att orka…..vill själv rädda varenda kattnos jag ser men det är bara att inse begränsningen hemma hos sej själv….det är en annan sak om man vet andra som kan ta hand om kissarna….det du har fått bevittna kan få den mest stöddiga att bli darrig i knävecken…. försök koppla av så gott du kan…. gör roliga saker….se till att få ordentligt med vila… du behövs för kissarna… men du hjälper mest om du är helt OK själv i kropp o själ…

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

essut50
0

Ta det lugnt ett tag och ta hand om dig själv. Så kommer du tillbaka när du känner att du orkar.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Ledin
0

Ja jag förstår att du har häcken fullt upp med katter,jobb o nu familjen dessutom jag hoppas att du tar det lite lugnare o vilar lite. Se till att du inte blir utbränd det e tufft å hitta tillbaka sen så se till att du har lite mindre å tänka på, våga säga nej jag orkar faktist inte. Lycka till stumpan , Kram från mig!