efter att katten har dött..!

men stackars dig, jag förstår att du måste må dåligt nu,,men du behöver ej anmäla det någonstans bara du ser till att din katt blir begravd eller så kan du kremera den och behålla askan,min katt dog för ett år sen och jag har askan i en liten urna, från början tänkte jag sprida askan , men jag kan ej det

Du menar med tanke på ID-märkningen? Registret? Ja, det kan ju inte skada att anmäla att katten inte finns mera. Ett mail bör väl räcka.

beklagar, det är aldrig kul att förlora en kär vänn,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Lilla kisse, sov sött. Det är inte lätt att mista sin vän.
Beklagar sorgen!

Beklagar att du förlorat din vän på så tragiskt sätt tyvärr är det nog mycket ovanligt att en bilist stannar över huvud taget och det är sorgligt. De har ingen empati vare sig för katt eller ägaren.
Jag skickar alltid ett mail till id@skk.se för att avregistrera den katt som har dött.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
Tröstkramar till dig. Jag gjorde som emjon skrev ett mail till skk när vår Tusse hade gått bort.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Tröstekramar från Jenna

Tröstekramar fårn mig med. JA, anmäl till ovanstående att kissen är borta.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Är verkligen ledsen för din skull..vet såväl hur det känns..nu har det gått snart en månad utan min Linus, som skulle fyllt tre idag..han har tagit hand om din kisse nu där dom är bortom regnbågslandet..
översänder de allra varmaste tröstkramar..
Tack alla för era tröster…!=) hon har varit ifrån mig nu i 6 dygn.. det känns jätte jobbigt..!..
beklagar sorgen efter din vän, hade hon försäkring, ska du anmäla dit också, att kissen inte finns mer kram Maggan47
Nej jag hade ingen försäkring.. Tack för hjälpen:)