bilder

Jättegullig katt….. du får säkert vara kattvakt fler ggr….. elller oxå kanske matte är borta så mycket så du får överta kissen…
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

vi får se , men med tanke på hur bortskämd omhuldad hon verkar ha blivit av sin matte så kommer hon nog va hos matte när hon väl håller sig hemma,,,men det kommer bli jobbigt när hon inte är här längre, hon är så full av liv….

Så söt hon är!

det kommer bli jobbigt när hon åker hem…
Jag förstår känslan. :(

för vi har verkligen kommit varann nära under den här tiden..

Åhhh så fin hon är:-)

Hon är jättefin :)
Jag förstår att det blir jobbigt när hon ska åka hem.

nu är det bara några dagar tills matte kommer hem..

kickan ligger på sotis gamla fårskinnsfäll
Söt kisse :)
Men du får säkert hälsa på massor. Mate har ju faktiskt dig att tacka för att kissen lever.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

jag hoppas jag får det
Kickan har det så bra hos dig så jag tror inte matte vill släppa kontakten med dig.
Hade det varit min katt och att detta hade hänt så hade jag frågat dig om du skulle vilja vara gudmatte till Kickan. Din insats var guld värd för en matte som älskar sin katt.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
Håller med de andra

jag skulle verkligen vilja bli gudmatte till kickan , det känns svårare och svårare nu…snart är matte hemma

JAg förstår dig… Håll inte inne några känslor när matte hämtar. Då förstår hon, hur mycket katten betyder för dig
Tänkte precis samma sak som Gunilla och hoppas att Kickan's matte förstår också.
Vilken gullig katt!

hon kanske bara tar kickan och sen är jag glömd..va vet jag
Du, det tror jag INTE! För det första, hon har ju bott hos dig så länge med hennes vetskap. För det andra, hon är väl medveten om, att katten var bortsprungen så länge och att hade inte du tagit in den, så hade den varit död i dag? Så det tror jag inte, att det finns så otakcsamma människor. MEn jag föstår att du är ledsen……Men fråga så snällt om du får komma och hälsa på kissen, se gärna till, att du har tårar stående i ögonen också.
#24 Det har jag mycket svårt att tänka mig.

gunilla ,det där med tårar ska jag tänka på ,jag har ioförsig lätt för att gråta,,,
Bra!!!!!