Nu är vi inne
Nu är hela familjen inne alla mår bra och har fått mat. Känns som en lättnad. Tror att Tore blivit skrämd bara men inget bett på han. Elvis mår toppen idag. Funderar på om barnen här på gården brukar åka moped och slira runt och så dom har åka mkt nu när det varit fint väder. Kanske dom har skrämt dom… Längtar tills jag får mitt egna hus utan folk runt om som inte respekterar katterna!
Här är Tore bus han vilar i klösträdet :)
Tack alla som har brytt sig att mina älsklingar ska komma in… :)

Så skönt att höra att kissarna är inne nu och att det inte var nå ormbett……………….
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
vilka fina kissr, och skönt att alla är inne nu Maggan47

Åhhh vad härligt att höra att alla är inne i tryggheten igen:-)
Fina missar!!

Härligt att höra!
Det blev en stor lättnad när Elvis kom emot dörren så började ja storgrina. Han tittade på mig precis som att ja var helt knäpp :) Sedan blev det kram och puss kalas
Ja, jättebra att väsnas och bråka i marken så mycket som möjligt, det gör att ormarna skräms iväg också. HAr ni gräs att klippa? Gör det. OCh som sagt, låt ungarna köra moppe mycket! Bara de inte skrämmer kissarna……
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Japp men det är nyklippt :)
Heh, klipp igen! Förresten, det växer ju så det knakar nu. Jag klippte ju i veckan(försökte ju få klipparen att gå på diesel), men jag ser, att det är dags i morgon elelr i övermorgon igen. Men ju mer som väsnas i marken, desto bättre.De gillar inte vibrationer
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Härligt att höra att hela fmiljen mår bra och är samlad igen.
//Pia